Zmiany w Stellantis Portugalia. Pojawiają się nowi dyrektorze marek Opel Portugalia i Hiszpania oraz Fiat i Abart Portugalia i Hiszpania. Ze skutkiem natychmiastowym ogłoszono następujące nominacje w Stellantis Ibérica, za które odpowiada Pablo Puey, dyrektor zarządzający Stellantis Ibérica (Portugalia i Hiszpania): Zobacz: Inspiracje do wypraw samochodem. Europa, Azja, Ameryka Północna i Południowa, Nowa Zelandia, Australia […]
Jak ważna jest komunikacja z dziennikarzami wiedzą pracownicy działów odpowiedzialnych za współpracę z mediami. W Austrii przyszedł czas na zmiany i sprawami współpracy z portalami, telewizją, radiem i gazetami zajmie się zupełnie nowa osoba. Stellan...
Nowy dyrektor generalny Stellantis Polska, przygotowuje szereg zmian w funkcjonowaniu firmy. Ich celem jest przede wszystkim zwiększenie sprzedaży, która w ostatnich latach bywała różna, a cele były często osiągane kosztem zwiększonego obciążenia dea...
W środę po południu fabryka Stellantis w Vigo nagle wstrzymała pracę w Systemie 2, odpowiedzialnym za produkcję auto dostawczych a powodem był brak części. Informacja o przestoju została przekazana zaledwie trzy godziny wcześniej. Firma ogłosiła: „Z...
Z 57.861 rejestracjami i udziałem rynkowym na poziomie 20,4%, Stellantis i jego marki Abarth, Alfa Romeo, Citroën, DS Automobiles, Fiat, Jeep, Maserati, Opel i Peugeot są liderem (acz z minimalną przewagą nad kolejną grupą) hiszpańskiego rynku samoch...
Grzegorz Zalewski obejmuje stanowisko dyrektora generalnego Stellantis Polska. Nominacja wchodzi w życie od kwietnia br. Na nowym stanowisku będzie odpowiadał za rozwój biznesu Stellantis na rynku polskim, w tym marek Abarth, Alfa Romeo, Citroën, DS...
Gdyby Opel nie trafił w ręce grupy Stellantis, zapewne dalej byłby wizualnie spokrewniony z Buickiem. A to oznacza, że tak mógłby wyglądać Grandland, gdyby General Motors wciąż miało władzę nad niemieckim koncernem. O ile oczywiście ta firma by przet...
Stellantis potwierdza swoją pozycję lidera we Włoszech w segmencie pojazdów użytkowych w pierwszym kwartale 2024 roku z udziałem w rynku wynoszącym 41,9%. W samym tylko marcu na użytkowe modele produkowane przez Stellantis przypadło we Włoszech ponad...
IBRM Samar przygotował już zestawienie dotyczące rejestracji nowych samochodów w Polsce w marcu oraz narastająco za cały pierwszy kwartał 2024 roku. W marcu 2024 roku na polskie drogi wyjechało 49.923 nowe samochody, tylko minimalnie więcej, niż w ma...
Szef koncernu Stellantis, Carlos Tavares, przedstawił strategię dotyczącą pojazdów elektrycznych (EV) w Ameryce Północnej na bieżący rok. Tavares wskazał, że choć firma prowadzi agresywną strategię wdrożenia EV, jest przygotowana na ewentualne zmiany...
„Z punktu widzenia środowiska… myślę, że nie ma to sensu” – tak Carlos Tavares, dyrektor generalny koncernu Stellantis skwitował to, jak obecnie tworzy się akumulatory. Menadżer zauważył, że wykonanie baterii zapewniającej, jak to określił, „pr...
Prawie jeden na trzy nowe samochody dostawcze sprzedane w tym roku w Wielkiej Brytanii został wyprodukowany przez Stellantis, zgodnie z najnowszymi danymi dotyczącymi rejestracji nowych samochodów dostawczych opublikowanymi dziś przez Society of Moto...
Trzy duże firmy doradcze zalecają akcjonariuszom głosowanie przeciwko wynagrodzeniu Carlosa Tavaresa, szefa koncernu Stellantis. Miał on otrzymać 42 mln euro za rok 2023. W kwietniu akcjonariusze będą zatwierdzać wynagrodzenie Carlosa Tavaresa, szefa...
Nie ma co ukrywać, że epoka Roberta Matteucciego nie była najlepszym czasem dla Stellantis w Polsce. Pod wieloma względami czas ten okazał się trudny. Wielokrotnie opisywaliśmy problemy, z jakimi musieli borykać się klienci oraz dealerzy. Zmiana na s...
Stellantis zakończył mocny pierwszy kwartał 2024 roku w Niemczech, odnotowując w marcu znaczny wzrost liczby nowych rejestracji i udziału w rynku. Według wstępnych danych wewnętrznych, w minionym miesiącu zarejestrowano prawie 41.000 nowych samochodó...
Redukcja emisji CO2 w 2023 r. jest spójna z zakładanym celem osiągnięcia neutralności węglowej do 2038 r., dzięki spadkowi emisji o 12,6% we wszystkich zakresach, w porównaniu z rokiem odniesienia 2021 Stellantis wdraża odpowiedzialne praktyki, które...
Dwulitrowy diesel powinien wrócić do oferty Stellantis przynajmniej do czasu, gdy stosowanie silników spalinowych będzie możliwe. Nic nie stoi na przeszkodzie, poza planami finansowanymi Tavaresa, aby to zrobić. Techniczne jednostki te są przecież wc...
Stellantis w Polsce nie ma łatwego życia z mediami. Wśród większości dziennikarzy opinie o koncernie i współpracy z nim są raczej krytyczne, chociaż oczywiście nie wszyscy tak uważają. Dział odpowiadający za komunikację mógłby wziąć przykład z Korei...
Stellantis zakończył pierwszy kwartał 2024 roku jako lider na portugalskim rynku z łącznie 19.678 zarejestrowanymi pojazdami marek Abarth, Alfa Romeo, Citroën, DS Automobiles, Fiat, Jeep, Maserati, Opel i Peugeot, które łącznie reprezentują znaczący...
Według danych włoskich związkowców pierwszy kwartał 2024 r. był kolejnym okresem zmniejszonej produkcji samochodów w tamtejszych fabrykach Stellantis. W środku rozmów z włoskim rządem koncern tłumaczy, dlaczego na razie nie widać oznak poprawy.