Niepewność pracujących Polaków wyraźnie wzrosła – aż 32% z nich obawia się utraty zatrudnienia, o 6 p.p. więcej w porównaniu do ubiegłego roku. Największy niepokój jest zauważalny wśród młodych pracowników - w grupie do 24. roku życia odsetek ten wynosi niemal 40%, a także w branży handlowej, w któr...
Nowy rok podobno ma być gospodarczo lepszy niż ten stary. Tak przynajmniej twierdzą dziesiątki, o ile nie setki ekonomistów analizujących sytuację w Polsce w imieniu instytucji finansowych. Najważniejsza wydaje się prognoza, że kredytobiorców, w tym...
Niewielki wzrost płac, rozwój nowych technologii oraz ciągły deficyt kadrowy – tego możemy spodziewać się na rynku pracy w 2025 roku. Co jeszcze może być ważne dla pracowników i pracodawców w rozpoczynającym się roku?
– Stellantis kończy pierwsze półrocze 2024 r. odnotowując wzrost o 0,9% pod względem wolumenu sprzedaży i potwierdzając udział w rynku na poziomie 18,21% – Stellantis utrzymuje pozycję lidera sprzedaży we Francji, Włoszech i Portugalii za...
Szefowa Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej Agnieszka Dziemianowicz-Bąk zapowiedziała zmiany w urlopie wypoczynkowym. Zgodnie z założeniami, pracownicy co 5 lat otrzymywaliby dodatkowe 2 dni urlopu. Przywilej dotyczy konkretnej grupy pr...
Według danych z ostatnich raportów technologie, demografia oraz nowe modele pracy będą miały decydujący wpływ na strategię kadrowe w najbliższych latach. Wśród najważniejszych trendów znajdują się rozwój sztucznej inteligencji, inwestycje w kompetenc...
Stellantis przyspiesza swój trend wzrostowy w Niemczech: dzięki znaczącemu zwiększeniu sprzedaży i udziału w rynku w czerwcu, marki firmy zanotowały w I połowie 2024 roku bardzo dobre wyniki. Według wstępnych danych wewnętrznych, w minionym miesiącu...
Citroën zanotował solidny wzrost sprzedaży samochodów osobowych na polskim rynku. Łącznie w pierwszym półroczu 2024 roku na polskie drogi wyjechało 4238 nowych nowych pojazdów francuskiej marki. Do wyników przyczyniło się zainteresowanie modelem C3....
Dzieje się na rodzimym rynku motoryzacyjnym! Mimo, że marki wolumenowe drożeją, to i tak sprzedano o 20 proc. więcej samochodów niż rok temu. Jeden producent z Chin rozpycha się w sposób szczególny.