Należąca do Nio marka Firefly oficjalnie weszła na chiński rynek i zapowiedziała, że w czerwcu-sierpniu będzie już w Europie. Volkswagen dla... Artykuł Chiński maluch, Nio Firefly, w Europie już w wakacje. Tymczasem Volkswagen kusi Chińczyków segmentem C i dużymi SUV-ami pochodzi z serwi...
Nio pochwaliło się, że przeprowadziło już w sumie 50 milionów wymian baterii, które dostarczyły kierowcom 2,62 miliardy kWh, co daje średnio... Artykuł Nio chwali się 50 milionami wymian baterii. Tylko 40 procent posiadaczy Nio wybiera ła...
William Li, dyrektor generalny Nio, wydaje się być spokojny, skromny i unika politycznych eskapad. W porównaniu do prezesa Tesli Elona Muska, Li realizuje długoterminową strategię i polega na cierpliwości. Uważa, że firma może się ugruntować dzięki...
Fiat Grande Panda to wyczekiwana na rynku motoryzacyjnym nowość, która zadebiutuje w salonach dealerskich w na początku 2025 roku. Klienci w Europie otrzymają dwie wersje napędowe: miękką hybrydę o pojemności 1.2 litra oraz silnik elektryczny, ale na...
Amerykańska firma Firefly Aerospace poinformowała, że zamierza wystrzelić lądownik na Księżyc 15 stycznia, w ramach eksperymentalnego programu NASA – współpracy z sektorem komercyjnym w celu obniżenia kosztów. Artykuł Lądownik firmy Firefly Aerospace...
Adobe uruchomiło mobilną aplikację Firefly na iOS i Androida, oferując dostęp do najnowszych modeli AI bezpośrednio ze smartfona. To znaczący krok w kierunku demokratyzacji narzędzi sztucznej inteligencji. Adobe po raz pierwszy udostępniło swoją apli...
CATL zainwestuje równowartość kilkuset milionów dolarów w Autoflight i ma zamiar współpracować ze startupem nad bateriami nadającymi się do stosowania w... Artykuł Chiński producent ogniw Li-ion, CATL, inwestuje w chiński startup od lataj...
Od czasu, gdy Geely przejęło połowę udziałów marki Smart, chiński koncern wprowadza na rynek coraz większe samochody. Nowy Smart #5 to... Artykuł Smart #5 to już nie maluch do miasta, lecz D-SUV, konkurent Tesli Model Y. Trzy lata i będzi...
40 097 zł. Tyle w roku 2000 kosztował średnio nowy samochodów osobowy w Polsce, a najtańsze nowe auto - poczciwego Fiata 126p kupowaliśmy wówczas za 12 250 zł. Dziś statystyczny nowy samochód w Polsce kosztuje już 180 288 zł, a na najtańsze nowe auta...