Wizerunek Prezydenta RP sprawił, że 54-latek stracił czujność i uwierzył, że po inwestycji znacznie się wzbogaci. A padł ofiarą oszustwa i stracił 150 tys. zł.
Tradycyjne reklamy przestają działać, a Twoja kampania jest wciąż przeciętna? Daj się zainspirować, nie bój się eksperymentować i pozwól firmie się rozwijać! Przedstawi...
Praca w Rosji czeka na Polaków, ale też na Niemców, Brytyjczyków i wszystkich obywateli Unii Europejskiej oraz Stanów Zjednoczonych. To nie żart, a przekaz, jaki niesie ze sobą propagandowa reklama emitowana w rosyjskich mediach. O nowym przekazie Kr...
To nie pierwsza taka sytuacja na greckiej wyspie Mykonos. Tym razem padło na turystów z USA, którzy najpewniej wypili najdroższe drinki w swoim życiu. Za dwa napoje zapłacili prawie 3,5 tysiąca złotych!
Transfer Neymara do Al-Hilal był pokazem siły ze strony Arabii Saudyjskiej. Rządzący tym krajem wymarzyli sobie ligę pełną gwiazd. I choć to marzenie spełnili, to Neymar szybko wylądował na uboczu. W barwach Al-Hilal zagrał tylko pięć razy. Wszystko...
Michał "Mata" Matczak zdradził, że w poprzedniej odsłonie "EA Sports FC" przeznaczył na otwieranie paczek 50 tysięcy złotych. Raper zszokował fanów podczas transmisji na "Twitchu". The post Mata nie szczędzi grosza. Tyle wydał na paczki w EA FC 24. M...
Raków Częstochowa udowodnił, że będzie w tym sezonie głównym kandydatem do zdobycia mistrzostwa Polski. Piłkarze Marka Papszuna rozbili w niedzielę Zagłębie Lubin aż 5:1, a dubletem popisał się niezawodny Gustav Berggren. - To był koncert w drugiej p...
Średnio co kilka tygodni z jakiegoś powodu są zamykane czasowo różne lotniska na Wyspach Kanaryjskich. Tym razem do takiego zdarzenia doszło na Teneryfie i to z niespotykanego tutaj nigdy wcześniej powodu.
Trwające Igrzyska Olimpijskie to doskonały sposób na dotarcie do wielu potencjalnych klientów. Chciała wykorzystać to firma Google, promując swoją sztuczną inteligencję Gemini. Reklama spotkała się jednak z falą krytyki, trwającą kilka dni. Ostateczn...
W połowie sierpnia na oficjalnym kanale Apple’a na YouTubie pojawiła się nowa reklama zatytułowana "The Relay", czyli "sztafeta". W spocie wykorzystano sceny nagrane w Polsce.