W najnowszej reklamie Wakacje.pl ambasador tej marki Marcin Prokop wciela się w role lekarza i detektywa. Nawet podczas wykonywania obowiązków zawodowych nie potrafi powściągnąć przemożnej chęci pochwalenia się wakacjami.
Marka Ram i Universal Pictures po raz kolejny łączą siły, tym razem w związku z filmem „Twisters”, który jest kontynuacją produkcji z 1996 roku. Oprócz obecności pick-upów na wielkim ekranie, marka wyprodukowała 30-sekundową reklamę pod p...
W samym centrum Warszawy – tuż przy Dworcu Centralnym – pojawiły się na przystanku tramwajowym podświetlane reklamy laureata Złotego Certyfikatu Polskiej Organizacji Turystycznej 2024, JuraPark Bałtów.
Wirtualna Polska Holding w pierwszym kwartale 2025 roku zwiększyła r/r przychody, mimo spadku w segmencie reklamowo-subskrypcyjnym. Pion turystyczny urósł o 17 proc., jeszcze przed finalizacją przejęcia Invia Group. Firma uruchamia usługę reklamową W...
Wakacje to nie tylko czas relaksu, ale i większego ryzyka zdrowotnego. Główny Inspektorat Sanitarny rusza z kampanią „Bezpieczne wakacje z sanepidem”, ostrzegając m. in. przed chorobami zakaźnymi, zatruciami pokarmowymi i chorobami przenoszonymi drog...
Feminoteka, Pigeon Studio i Feeders Agency połączyły siły na rzecz nowej kampanii, która promuje Punkt pomocy dla kobiet po gwałcie "Femka". Fundacja Feminoteka prowadzi go od roku – w tym czasie z jego wsparcia skorzystało już 200 kobiet: Polek i Uk...
STS, lider rynku bukmacherskiego w Polsce zainicjował nową kampanię marketingową, która podwyższa standardy przekazywania informacji na temat bukmacherki w naszym kraju. Sam bukmacher podkreśla, że jest przełomowy krok w komunikacji marki. „Emo...
Ukazała się nowa wersja darmowego RTS-a The Dawn of the Tiberium Age. Dzięki aktualizacji gra zyskała nową kampanię singleplayer.Informacja Darmowy RTS na bazie C&C: Red Alert z nową kampanią fabularną została opublikowana przez GRYOnline.pl 23 wrześ...
Jakoś nie mieści mi się w głowie, że w połowie trzeciej dekady XXI wieku nadal musimy uświadamiać o zgubnych skutkach siadania za kierownicę po alkoholu. Realia są niestety jakie są, więc po raz kolejny rusza ogólnopolska akcja informacyjno-edukacyjn...
Moda nieustannie ewoluuje, balansując między klasyką a świeżymi inspiracjami. W najnowszej kampanii MODIVO „Paris Edit – Spring’s Finest” obserwujemy, jak wiosenne trendy idealnie współgraj...
W świecie mody, gdzie trendy zmieniają się jak fale morskie, polska marka ESOTIQ konsekwentnie umacnia swoją pozycję, łącząc tradycję z innowacją. Najnowsza kampania Rebirth of Venus z ...