Bydgoszcz zyskała nowy punkt na modowej mapie. Sklep Bialcon, który od 30 lat tworzy modę dla polskich kobiet, otworzył swoje drzwi w Galerii Pomorskiej. To pierwsza lokalizacja marki w mieście.
- Nie będzie można "je... PiS". Nikt nie będzie krzyczał "je... Biało-Czerwonych - mówi "Newsweekowi" jeden z byłych członków rządu PiS. W partii Jarosława Kaczyńskiego kwestia zmiany szyldu jest cały czas dyskutowana, ale nic nie wskazuje, by doszło...
Niby tylko głowa konia na patyku, a można na to stracić majątek! Mowa o nowej modzie, która opanowuje Europę, w tym także Polskę — hobby horse. Sama głowa nie jest jeszcze gigantycznym wydatkiem, ale jak dziecko wkręci się w ten trend, trzeba się szy...
Choć wakacje nieuchronnie zbliżają się ku końcowi, nie wszyscy ubolewają nad ich końcem. Wrzesień i październik to świetny moment na wyjazd dla tych, którzy nie są uzależnieni od roku szkolnego. Ceny są niższe, nie ma tłumów, a pogoda na południu Eur...
Dane mówią same za siebie: coraz częściej podróżujemy solo. Samotne przemierzanie nieznanych miejsc stało się nowym rytuałem przejścia europejskiej młodzieży. Nie chodzi jednak o odkrywanie świata, ale... swojego wnętrza.
Podczas inspirowania się trikami kulinarnymi rodem z mediów społecznościowych warto zachować umiar i zdrowy rozsądek. Brak tych cech może na przykład sprawić, że posłuchamy się pewnej nietypowej porady i zamiast zrobić zdrowe ogórki kiszone, przyrząd...
Firma Warsaw Free Spirits powstała wiosną, a już w grudniu tego samego roku obsługiwała wydarzenie na 900 osób, w którym uczestniczyły największe gwiazdy kina. Bezalkoholowe trunki zamawiają właściciele restauracji, przedsiębiorcy i klienci indywidua...
Na autach możemy znaleźć nie tylko naklejki z oznaczeniem kraju czy numerem rejestracyjnym. Wiele osób wykorzystuje samochód, aby pokazać swoje zainteresowania lub poglądy. Subkultury motoryzacyjne również mają swoje ulubione wzory, na przykład "waka...
Polska Organizacja Turystyczna podała najnowsze dane dotyczące turystyki zagranicznej do Polski. Naszym głównym "produktem" jest turystyka miejska i kulturowa, czyli najczęściej tzw. city breaki. Najliczniejszą grupą turystów od zawsze są Niemcy, roś...