YouTube ma nowy, fatalny format reklam. Gemini AI wykrywa najbardziej emocjonujące momenty filmu i przerywa je, puszczając reklamę. Widzowie będą wkurzeni. YouTube znalazł nowy sposób na wyświetlanie reklam, tym razem korzystając z możliwości sztucznej inteligencji – i jestem pewna, że Ci się on nie...
Sezon pomidorowy nie został jeszcze oficjalnie zamknięty. W sklepach też The post Robisz tak w sklepie? Pomidory prędko się popsują appeared first on ShareInfo.pl – Portal informacyjny - Wiadomości, porady, kulinaria.
Popularna platforma wideo od Google od dawna stara się rozwiązać problem z użytkownikami, którzy chcą korzystać z jego treści, nie zamierzając jednocześnie oglądać reklam, ani tym bardziej płacić. Dotąd było to możliwe dzięki adblockom, który blokowa...
YouTube chce zarabiać jeszcze więcej na reklamach. Ostatnie zmiany na platformie sprawiły, że bloki reklamowe pojawiają się w jeszcze gorszych momentach. Ba, nie musimy nawet oglądać filmiku, aby wyświetlił nam się klip promocyjny.
YouTube robi wszystko, by zgarniać jak najwięcej pieniędzy i trudno go za to dziwić, w końcu do tego służy jego właścicielowi, czyli Google. Tym razem jednak jego próba zwiększenia zysków z reklam, lub w przeciwnym razie nakłonienia jak największej l...
Serwisy społecznościowe i streamingowe nieustannie szukają lepszych, bardziej skutecznych sposobów na monetyzację naszej uwagi czy czasu, który na nich spędzamy. Podczas konferencji w Nowym Yorku YouTube zaprezentował kolejny z nich – Peak Points.
Nie tak miało być. Google zmienia zasady gry - i w abonamencie YouTube Lite Premium pojawią się reklamy. Użytkownicy sięgający po tańszy wariant abonamentu nie kryją rozczarowania.
Specjaliści alarmują o niewystarczającej edukacji dotyczącej różnic między lekami a suplementami diety oraz o brakach w regulacjach ws. reklam tych produktów. Projekt przepisów, który miał na celu uregulowanie tych kwestii, od półtora roku pozostaje...
Polski rynek nowych samochodów rozgrzewa się do czerwoności. Nic tak nie oddaje intensywności tej rywalizacji, jak coraz gęstszy szum reklamowy – w radiu, telewizji, Internecie. Walczą wszyscy – od marek premium po budżetowych graczy. Producenci i de...
W dynamicznym świecie e-commerce, gdzie każda konwersja ma znaczenie, a czas to kluczowy zasób, Ringier Axel Springer Polska wprowadza innowacyjne rozwiązanie zdolne przekształcić sposób, w jaki sklepy internetowe prowadzą kampanie reklamowe. Onet Ad...