Ferrari 296 Speciale to wersja dla tych, dla których „zwykłe” 296 jest zbyt mało sportowe. Mówimy o hybrydzie, której głównym zadaniem jest dostarczanie kierowcy emocji i uśmiechu na twarzy.
Dożyliśmy czasów, w których szpiegostwo gospodarcze weszło na nowy, bardzo niebezpieczny poziom. Ferrari obroniło się przed przekazaniem poufnych informacji własnemu "szefowi". Problem w tym, że Benedetto Vigna nie miał z tym oczywiście nic wspólnego...
Maserati jest w tarapatach i w gronie firm powiązanych z grupą Stellantis może być tylko jeden "zbawca" - Ferrari. Ponoć dwa razy nie wchodzi się do tej samej rzeki, ale tutaj mowa o ostatniej desce ratunku. The post Maserati może wrócić w ręce Ferra...
Na torze Nürburgring (Niemcy) uchwycono dwa egzemplarze modelu BYD Yangwang U9, chińskiego elektryka, który jest konkurencją dla Rimaca Nevery czy ewentualnych... Artykuł BYD Yangwang U9 na torze Nürburgring [wideo]. Ferrari i Lamborghini...
Impreza dla właścicieli włoskich supersamochodów zaczęła się z przytupem. Już pierwszego dnia oznaczyli swój ślad rozbitymi i płonącymi ferrari, co mówi więcej o kierowcach, niż autach tej marki.
Ferrari podsumowało zeszłoroczne zniszczenia. Chodzi o liczbę podróbek produktów z logo skaczącego konia, które zostały przechwycone i zutylizowane. Chodzi o ponad 400 przedmiotów, wśród których znalazły się nawet auta.
KINO LETNIE X PRIME VIDEO zaprasza do warszawskich Łazienek Królewskich na niezapomniany seans. Ferrari z 2023 roku w reżyserii Michaela Manna w ramach bezpłatnego pokazu.KINO LETNIE X PRIME VIDEO znów da widzom niezwykłe przeżycia. 9 lipca o godzini...
Ferrari 355 jest cudownym samochodem. Czy może być lepsze? Evoluto twierdzi, że zna przepis na poprawienie tego modelu. The post Robienie restomodu na bazie Ferrari to ryzykowna zabawa. Tu wyszło prawie idealnie appeared first on autoGALERIA.pl.
Ferrari to jedna z najbardziej ikonicznych marek. Wielu stara się wykorzystać ten fakt i sprzedawać swoje produkty z symbolem włoskiej marki. Firma z Maranello stara się jednak walczyć z podróbkami.
Ferrari to jedna z najbardziej ikonicznych marek. Wielu stara się wykorzystać ten fakt i sprzedawać swoje produkty z symbolem włoskiej marki. Firma z Maranello stara się jednak walczyć z podróbkami.