Mercedes S 63 AMG L 4-Matic to wyjątkowe połączenie wspaniałego luksusu i zniewalających osiągów. Z zewnątrz wyróżnia się większymi wlotami powietrza w zderzaku, dodatkowymi listwami progowymi oraz tylnym zderzakiem z poczwórnymi końcówkami wydechu. Do tego zaciski AMG i umieszczone na błotnikach na...
Mercedes G 63 AMG W463 to klasyczne kształty G klasy w absolutnie wyjątkowej odmianie. G 63 opracowane zostało przez dział AMG, wyposażone w silnik M 157 V8 biturbo, z pojemności 5,4 l generuje imponujące 544 konie mechaniczne. Pierwsza setka jest tu...
Mercedes 300 CE C124 to jeden z najlepiej stylistycznie wyważonych niemieckich projektów lat 80. Jego sylwetka jest opływowa, nowoczesna jak na swoje czasy, niemal pozbawiona chromu, który utrzymał się jedynie na atrapie chłodnicy z gwiazdą na szczyc...
Jak pewnie kojarzycie, przez wiele lat moim najrozsądniejszym i najbardziej praktycznym samochodem typu daily było obecnie już 25-cio letnie BMW E46 coupe znane szerzej jako „Złota” (nie mam pojęcia skąd wziął się ten przydomek). To samo,...
Zanim pojawiła się C klasa, był on. Pierwszy model klasy średniej z gwiazdą na masce, zaoferowany jako kontrpropozycja dla odnoszącej sukcesy serii 3 BMW. Mercedes-Benz wprowadził model 190 na rynek w grudniu 1982 roku, produkując do sierpnia 1993 ro...
Może się wydawać, że ponad 40 cm dłuższe nadwozie i niemal o tyle samo większy rozstaw osi, będą wystarczającym lekarstwem na problemy standardowego kombivana Mercedesa. Sęk w tym, że w pakiecie z nieco większą przestrzenią z tyłu, otrzyma...
Mercedes 190E 2.3-16 był pierwszą małą, sportową limuzyną Mercedesa. Otrzymał specjalne modyfikacje silnika przygotowane przez słynną brytyjską firmę Cosworth, który przygotował dla niego specjalną głowicę z podwójnym wałkiem rozrządu i 16 zaworami....