Firmy powinny przestać traktować marketing jak dział operacyjny – i zacząć budować go jako centrum kompetencji, z którego korzysta cały biznes. Z odpowiednimi ramami, zasobami i zaufaniem.
Studenckie życie nie jest łatwe w dobie inflacji. Rodzice boleśnie odczuwają ceny mieszkań i pokoi. Czy 1300 zł to obecnie dużo za własny kąt? O zdanie zapytaliśmy naszych czytelników.
Po wielu miesiącach od zapowiedzi i dobrej kampanii marketingowej, Flintlock: The Siege of Dawn w końcu trafił na rynek, ale produkcja nie sprostała wysokim oczekiwaniom. Przeczytajcie naszą recenzję typowego średniaka.
Brytyjski resort obrony powiadomił w niedzielę o dwóch nowych postępowaniach w sprawie korupcji, wszczętych w Rosji wobec przedstawicieli tamtejszego sektora zbrojeniowego. Korupcja w rosyjskiej zbrojeniówce to norma, ale nasiliły się prześladowania...
Cztery osoby z byłego kierownictwa państwowej spółki Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście usłyszało zarzuty niegospodarności - podała szczecińska Prokuratura Regionalna. Jedną z nich jest Dariusz Ś., który jako dyrektor odpowiedzialny za mar...
Drogerie i sklepy w Stanach Zjednoczonych wydają się być zdesperowane w obliczu walki z "drobnymi" kradzieżami. Żeby uchronić swój asortyment wystawiony na sklepowych półkach, coraz częściej stosują dodatkowe zabezpieczenia jak np. pasty do zębów zam...
Ceny papierosów w Polsce mają wkrótce drastycznie wzrosnąć. Na tle reszty krajów Unii Europejskiej, Polska oferuje jedne z najtańszych wyrobów tytoniowych, co daje rządowi spory potencjał do wprowadzenia zmian fiskalnych mających na celu ograniczenie...
Wraz z początkiem sierpnia 2024 roku stanowisko dyrektora marketingu Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy objęła Katarzyna Jezierska, która będzie odpowiedzialna za strategię oraz działania marketingowe promujące markę Piątnica i jej produkt...
Apple przedstawiło najnowsze zegarki z rodziny Apple Watch. Mają nawet 40 proc. więcej powierzchni roboczej, a same wyświetlacze są zauważalnie większe. To wygodne, niemniej sprzęt nie wprowadza nic, co wyróżniłoby go na rynku. Trudno cokolwiek nazwa...