Ostatni tydzień przyniósł podwyżkę cen wyjazdów do wszystkich pięciu ulubionych kierunków wakacyjnych Polaków. Szczególnie zaskoczył Egipt, którego średnia cena otarła się o nową granicę - 4000 złotych.
Takiego skoku cen w jeden tydzień jeszcze w tym sezonie nie było. Nawet jeśli w ostatnich tygodniach wyjazdy taniały, to teraz z nawiązką zdrożały – pokazuje raport Traveldaty z biur podróży.
W lipcu zachodniopomorskie hotele i apartamenty na wynajem odnotowują zdecydowanie słabsze obłożenie, co jest efektem złej pogody. Nad morzem dominują turyści krajowi i niemieccy, a największym zainteresowaniem cieszy się tradycyjnie Świnoujście.
Od momentu, gdy na teren Polski zza wschodniej granicy wtargnęły drony, internauci jeszcze pilniej obserwują to, co dzieje się nad ich głowami za pośrednictwem popularnej aplikacji do śledzenia lotów. Niepokoją ich pasażerskie loty realizowane nad na...
Parlament Europejski przyjął stanowisko w procesie rewizji dyrektywy o imprezach turystycznych. Wprawdzie uwagi branży turystycznej zostały w niej uwzględnione, ale tylko częściowo, dlatego Niemiecki Związek Turystyczny DRV alarmuje, że biurom podróż...
Portugalia, Malta, Włochy i Hiszpania – to kraje, w których wakacje będą mocno drożeć – przewiduje Traveldata. Kto dzisiaj zarezerwuje do nich podróż, zaoszczędzi najwięcej.
Sejm pracuje nad zliberalizowaniem systemu gwarancji biur podróży. Projekt nowelizujący ustawę o imprezach turystycznych, przygotowany przez Ministerstwo Sportu i Turystyki, a zgłoszony przez rząd, przeszedł dzisiaj jednogłośnie pierwsze czytanie w p...
W ramach prowadzonej przez rząd akcji deregulowania przepisów krępujących przedsiębiorców, Sejm przegłosował dzisiaj zmiany w ustawie o imprezach turystycznych.
Specjaliści z Arup, międzynarodowej firmy doradczo-inżynieryjnej mają pomysł, jak zagospodarować opuszczone budynki. Chcą zupełnie zmienić ich przeznaczenie.
Od ponad 20 lat współpracuję z biurami rachunkowymi. Doradzam, edukuję, czasem wspieram w ciszy. Wiem jedno – większość problemów w pracy biura nie bierze się z błędów księgowych, ale z nieświadomości po stronie klientów. A jeśli problem się powtarza...