Rozpoczyna się era, gdzie tworzenie gigantycznych produkcji jest coraz mniej opłacalne. Indie są zwinniejsze. Mogą reagować na nastroje społeczności. Mogą eksperymentować. Mogą wypuścić grę w pół roku i jeśli chwyci, to natychmiast ją rozwijać.
Branża gier wideo od zawsze charakteryzowała się dynamicznością, ale ostatnie miesiące przyniosły szczególnie gorzkie zmiany. Zamiast ekscytujących zapowiedzi i premier, coraz częściej docierają do nas informacje o zwolnieniach, zamykaniu st...
Czy granie na konsoli naprawdę szkodzi środowisku? Najnowsze badania francuskiej firmy Greenly pokazują, że różnica między fizycznymi a cyfrowymi kopiami gier jest gigantyczna. Płyty i kartridże okazują się nawet 100 razy bardziej emisyjne niż pobran...
Z badania IFS Polska pt. „Sztuczna inteligencja w firmach – między innowacją a rzeczywistością” – obejmującego 150 firm o przychodach powyżej 400 mln zł, reprezentujących m.in. przemysł i energetykę – wynika, że wszystkie ankietowane organizacje plan...
Naukowcy z Politechniki Gdańskiej stworzyli koncepcję modelu pracy, która ma pomóc nie tylko w rozwoju organizacji, ale również ma wspierać osoby neuroatypowe w miejscu pracy. - Potrzebujemy uniwersalnych środowisk, nie etykiet - przekonuje dr Elżbie...
Prezydent Ukrainy Wołodymyr Zełenski na wspólnej konferencji prasowej z premierem Kanady Markiem Carneyem w ukraińskiej stolicy w mało dyplomatycznych słowach odniósł się do kwestii ataków, jakie przeprowadza Kijów w głębi terytorium Rosji. "Ukraina...
Czy to źle, że były minister edukacji Przemysław Czarnek ogłaszał przekazanie szkołom „darmowej”, „edukacyjnej” wersji popularnej gry Minecraft, należącej do Microsoftu? Dlaczego właśnie w Polsce powstały olbrzymie magazyny Amazona? Dlaczego prezes G...
Prezydent USA Donald Trump powiedział, że Stany Zjednoczone potrzebują pocisków Tomahawk na własne potrzeby i nie mogą uszczuplić ich zapasów. Zasugerował, że nie sprzeda ich Ukrainie i dodał, że może to też nie być odpowiedni moment na wprowadzenie...