Polacy nie korzystają z okazji podczas Black Friday. Boimy się, że sprzedawcy chcą nas naciąć. Badanie udowadnia, że trudno o zaufanie Polaka.Black Friday i Cyber Monday to dni, które dla Amerykanów od lat kojarzą się z prawdziwymi okazjami zakupowymi. Polacy podchodzą do nich inaczej. Z badań przep...
Tegoroczny Black Friday wypada 28 listopada. Zapotrzebowanie na pracowników tymczasowych rośnie, ale dostępnych pracowników… nie przybywa. Młodzi ludzie mają teraz inne priorytety.
Czarny Piątek w H&M to już nie tylko jednodniowe szaleństwo, lecz cały tydzień wyjątkowych promocji i modowych okazji. W 2025 roku szwedzka marka ponownie zaprasza klientów na Black Week pełen atrakcyjnych rabatów na ubrania, buty i akcesoria dla kob...
Dynamiczny rozwój live shoppingu – formy sprzedaży online łączącej transmisję wideo, prezentację produktu i możliwość zakupu w czasie rzeczywistym – zaczyna mieć realny wpływ na branżę logistyczną. Trend, który zyskuje na popularności m.in. dzięki Ti...
Tegoroczny szczyt w handlu może okazać się wyjątkowo trudnym wyzwaniem. Zmiany w przepisach o zatrudnianiu cudzoziemców nie przyniosły oczekiwanych rezultatów, a młodzi, którzy do tej pory chętnie dorabiali w sezonie, wybierają pracę z perspektywami,...
W roku 2025 wydarzenie Black Friday 2025 ponownie zadecyduje o rytmie sprzedaży w branży modowej. Artykuł Black Friday 2025 – kiedy, jak i dlaczego marki modowe powinny być gotowe już teraz? pochodzi z serwisu Fashion Biznes.
Black Friday, który w tym roku wypada 28 listopada, od lat budzi skrajne emocje. Z jednej strony tego dnia można skorzystać z wielu promocji i okazji, z drugiej — taka gorączka zakupowa może skończyć się rozczarowaniem. Jak mądrze skorzystać z wyprze...
Koniec listopada przynosi specyficzną atmosferę wyczekiwania. Wielkie święto zakupów zbliża się tuż przed rozpoczęciem grudniowej gorączki. Wiele osób zastanawia się, czy warto połączyć te dwa wydarzenia. Jest to dylemat, który powraca co roku z tą s...