Kto szuka okazji, nie może przegapić tej rewolucji ubraniowej. I dotyczy to zarówno klientów, którzy chcą zaoszczędzić na zakupach, jak i tych, którzy chcą podreperować domowy budżet. Jedna z największych sieci sklepów w Polsce oferuje teraz nową usługę. Warto uważać na jeden szczegół.
Sieć Arket, należąca do szwedzkiego giganta modowego H&M, zadebiutowała na polskim rynku. Pierwszy sklep powstał Galerii Westfield Arkadia. Oprócz ubrań klienci znajdą tam też sekcję gastronomiczną.
Na terenie gdańskiego lotniska od poniedziałku działa punkt wydawania szybkich paszportów tymczasowych - podał Pomorski Urząd Wojewódzki. Może go wyrobić pasażer, którym np. zapomniał wziąć dokumentu z domu. Tym samym port lotniczy w Gdańsku dołącza...
Citroën chce poprawić doświadczenia kierowców i pasażerów na pokładach swoich samochodów i wprowadza funkcję ChatGPT do modeli: C4, C4 X oraz C5 X. Usługa będzie dostępna także w Polsce. Od 31 lipca Citroën wprowadzi ChatGPT, generatywną sztuczną int...
4F nie będzie więcej dostarczała swoich tekstyliów na Warszawską Triadę Biegową. Organizator wydarzenia, fundacja "Maraton Warszawski" postanowiła zerwać współpracę z polskim producentem odzieży sportowej w związku z miejscem produkcji jego koszulek...
Uruchomiono drugi magazyn e-commerce LPP Logistic w Rumunii. Nowe centrum logistyczne o powierzchni 40 000 metrów kwadratowych zwiększa zdolności firmy do obsługi nawet 400 000 zamówień dziennie. Strategiczne położenie obiektu jest kluczowe dla wzmoc...
Zalando wkracza w nowy sezon z odświeżoną tożsamością marki, prezentując kampanię „W co mam się ubrać?” z udziałem takich gwiazd jak Willem Dafoe, Brigitte Nielsen czy Luka Sabbat. "Gdy wybór ubrań odzwierciedla Twoje wnętrze, stajesz się pewnie...
Primark ogłosił kolejne inwestycje na polskim rynku. Chodzi o trzy nowe sklepy, co łącznie podniesie liczbę placówek tej marki w kraju do 10. Zgodnie z zapowiedziami, irlandzki detalista planuje wydać na tę...
Primark kontynuuje ekspansję w Polsce i ogłasza inwestycję o wartości ponad 25 milionów euro. Nowe lokalizacje w Lublinie, Białymstoku i Warszawie zwiększą łączną liczbę obiektów w kraju do 10.
Polska grupa odzieżowa LPP kontynuuje ekspansję poza Europą. Do końca tego roku planuje otworzyć 20 sklepów Sinsay w Uzbekistanie, co jest częścią większej strategii podbijania rynków Azji Centralnej. Firma zamierza wkroczyć także do innych państw.