Labubu – postać, która w ostatnich latach zdominowała segment kolekcjonerski i stała się jednym z najbardziej rozpoznawalnych symboli współczesnej kultury wizualnej – dziś rośnie szybciej niż wiele marek lifestyle’owych. Po sukcesie w social mediach, modzie i retailu marka wchodzi w nowy etap. Jak d...
Mercedes Vision Iconic to nowy koncept Niemców będący żywym dowodem wkroczenia w nową erę designu. Jak twierdzi producent, samochód "ma być pomostem między przyszłością i przeszłością". To, co najbardziej zwraca uwagę, to grill inspirowany historyczn...
Fenomen Labubu rósł w siłę przez ostatnie miesiące - te „słodko-brzydkie” pluszaki stały się jednym z najgorętszych trendów wśród kolekcjonerów, a ich popularność przebiła nawet część klasycznych marek figurkowych. Limitowane drop...
Dziś prawdopodobnie nie przeczytacie już dziwniejszej, choć nie do końca zaskakującej informacji. Popularna seria zabawek Labubu trafi na wielki ekran w filmie opracowywanym przez studio Sony.Wcale nie tak dawno, Sony Pictures mogło wielu widzom koja...
Chińska firma Pop Mart, znana z produkcji popularnych zabawek kolekcjonerskich, odnotowała niewiarygodny wzrost zysków. W pierwszej połowie 2025 r. jej przychody wzrosły o ponad 350 proc. Powodem tego sukcesu jest Labubu, maskotka o charakterystyczny...
Maskotki Labubu szturmem wdarły się na światowy rynek. Zaczęło się od Chin, lecz urocze i jednocześnie nieco niepokojące stworzonka szybko dotarły również do Europy, w tym także do Polski. Zaczęto widywać je między innymi nad morzem oraz w górach, gd...
Precz z akcjami i obligacjami. Następną najlepszą inwestycją może być pluszowa lalka z ostrymi zębami. Kilka dni temu w polski internet obiegła informacja o lalce Labubu, która na straganie w Łebie kosztowała 500 zł. Naprawdę cenne Labubu osiągają je...
Podczas gdy globalny rynek zabawek zmaga się z kryzysem, chiński Pop Mart notuje rekordowe wyniki. Wszystko za sprawą jednej zabawki, która stała się globalnym fenomenem i zapewniła firmie 350-procentowy wzrost zysk...