Pewien wielki fan marki Porsche pokonał swoim Cayenne Diesel z 2012 r. blisko 460 tys. km. Do tej pory na jego konserwację i naprawy wydał ponad 34 000 euro, czyli około 144 000 zł. Co się popsuło „po drodze” i w jakim stanie jest teraz to auto?
Producenci z Państwa Środka są już poważną konkurencją dla zachodniego przemysłu motoryzacyjnego. Choć zaczynają iść we własnym kierunku, wciąż starają się czerpać garściami z europejskich produktów. Ten model jest tego przykładem. Na pierwszy, a naw...
Od dawna zapowiadane i pokazywane w kamuflażu elektryczne Porsche Cayenne wreszcie zadebiutowało, na początek w dwóch wersjach – Electric i Turbo Electric. Inaczej niż w przypadku mniejszego Macana, nie zastąpi jednak odmiany z silnikami spalinowymi...
Niemiecki producent długo szykował się do premiery tego modelu. Najnowsze Cayenne Electric to prawdziwy kamień milowy dla Porsche. Samochód imponuje najbardziej pod karoserią, w topowej wersji rozwija aż 1156 KM i rozpędza się od 0 do 100 km/h w zale...
Porsche Cayenne Electric: 1156 KM, 0-100 km/h w 2,5s i ładowanie 400 kW. Poznaj ceny i dane techniczne najmocniejszego seryjnego Porsche w historii. Artykuł Porsche Cayenne pod prądem: 1156 koni, 400 kW ładowania i cena, która nie zabija (jak na ten...
Nachodzi cię myśl o wyrwaniu się z miasta. Może uciec w Bieszczady? W głowie pojawia się oślepiający blask zachodzącego słońca, odgłosy przyrody i landszafty rodem z serialu "Wataha". Pozostaje jeszcze pojazd, którym gładko zjedziesz z asfaltu i w kt...
Portal Autogefuehl dostał możliwość przetestowania Porsche Cayenne Electric, samochodu, który wkrótce ma trafić do sprzedaży. Auto nie będzie tanie, ale jego specyfikacja... Artykuł Nowe Porsche Cayenne EV z baterią ~114 (108) kWh, 600 je...
Porsche zapowiedziało, że wraz z nową generacją Porsche Cayenne EV wprowadzi na rynek indukcyjne ładowanie samochodu. Naścienna stacja ładowania (ang. wallbox)... Artykuł – Ja to tankuję trzy minuty i mogę jechać dalej! – Phi, moje Porsch...