Range Rover Evoque od momentu swojej premiery w 2011 roku zrewolucjonizował segment kompaktowych SUV-ów premium, wprowadzając do niego odważny design i luksusowe wykończenie. Model Evoque MY26 to najnowsze wcielenie drugiej generacji tego popularnego SUV-a, które wnosi szereg udoskonaleń, mających n...
Mercedes stawia na innowacje, a najnowsze auta zmieniają się wraz z ewoluującym rynkiem. Tę tezę potwierdza Mercedes CLA, czyli zupełnie nowa odsłona popularnego auta. Na zaproszenie producenta wybrałem się do Kopenhagi, gdzie odbywały się pierwsze j...
Są samochody, które od razu wpasowują się w znajome kategorie – SUV, sedan, coupé, elektryk, hybryda. Są też takie, które wymykają się szufladkom, a w ich opisie częściej pojawia się słowo "styl" niż "klasa nadwozia". DS N°8 zdecydowanie należy do te...
Po wielu latach zwłoki Tesla odświeżyła swój największy bestseller - Model Y. Czy auto, które dla wielu było wzorem dla innych elektryków, po przeprowadzonym liftingu ma szansę utrzymać swoją rynkową pozycję? Po moim ostatnim spotkaniu z tym wozem ma...
MG3 Hybrid+ to zgrabny hatchback, którego głównym rywalem jest popularna Toyota Yaris Hybrid. Chińskie auto segmentu B może mieć niezłe wyposażenie, a zastosowany układ napędowy zaskakuje dużą mocą i werwą, przekładającą się na czerpanie przyjemności...
Ten model może zdecydowanie namieszać na polskim rynku. Pojawi się w oficjalnej dystrybucji jeszcze w tym roku roku. Należy spodziewać się bogatego wyposażenia i bardzo korzystnej ceny. Mówią, że to mały Range Rover, choć będzie oferowany przez zupeł...
Kilka dni temu Opel Frontera i Citroen e-C3 Aircross dostały w Niemczech opcjonalną większą baterię o pojemności 54 (50) kWh. Tymczasem... Artykuł Citroen e-C3 Urban Range 30 kWh od 88 900 złotych. Mniejsza bateria, mniejszy zasięg, niższ...
Tesla uruchomiła dużą akcję wyprzedażową Modelu 3. Tesle Model 3 Napęd na Tylne Koła / RWD z baterią o pojemności 64... Artykuł Duże rabaty w Tesli: Model 3 RWD od 170 200 zł, Model 3 Long Range od 188 600 zł. Minus 30 000 zł dopłaty to b...
Niewiele jest obecnie brandów, które potrafią jeszcze wzbudzać realne emocje. W zalewie bylejakości, przyspieszanie bicia serca u odbiorców przestało być celem, liczy się masowość. Marki, które wyrywają się trendom są niczym ci ostatni sprawiedliwi,...