Coraz więcej klientów zaczyna patrzeć na Black Friday z rosnącą ostrożnością. Zamiast ślepo ufać etykietom „superokazja”, sięgają po porównywarki cen i dokładniej analizują ofertę sklepów. Eksperci ostrzegają, że sztuczki stosowane przez część branży mogą odbić się jej rykoszetem — bo świadomi konsu...
Black Friday co roku przyciąga miliony klientów i wywołuje dyskusje o wiarygodności oferowanych przecen, a najnowsze badanie pokazuje, że konsumenci mają na ten temat coraz bardziej zróżnicowane opinie.
Międzynarodowe badanie wykazało, że prawie co piąty respondent z prawidłowym BMI może mieć ukrytą otyłość brzuszną. Osoby takie są bardziej narażone na choroby układu krążenia i metaboliczne, choć ich wskaźnik masy ciała nie sygnalizuje zagrożenia.
Tym razem 66,5% dorosłych Polaków zamierza skorzystać z okazji zakupowych w ramach Black Friday. 18,8% rodaków nie planuje niczego kupować na wyprzedażach, a 14,7% pozostaje niezdecydowanych. W zeszłym roku dotyczyło to odpowiednio 64,1%, 18,9% i 17%...
Wielkimi krokami zbliża się prawdziwe święto promocji, jakim jest Black Friday. Z tej okazji poszczególne sieci handlowe przygotowują ofertę zniżek, które mają zainteresować Polaków. Wśród nich znalazł się Carrefour, na którego liście są jedne z najb...
Nadchodzący Black Friday to czas największych wyprzedaży w roku, ale Polacy coraz częściej podchodzą do promocji z rezerwą. Wszystko dzięki dyrektywie, która daje konsumentom narzędzie do weryfikacji rzeczywistej atrakcyjności ofert. Black Friday wci...
Aż 71,9 proc. rodaków zauważa, że ceny produktów lub usług są podnoszone przed Black Friday, aby późniejsze „promocje” lepiej wyglądały. Tak wykazał raport pt. „Polacy na kursie Black Friday. Edycja 2025”, powstały na kanwie specjalnego badania opini...
Black Friday 2025 i święta to dwa okresy, które sprzyjają zakupom. Pytanie tylko: co kupić? Przed takim problemem stoi wielu Polaków i okazuje się, że rodacy szukają inspiracji zadając pytania AI. 36 proc. mieszkańców Polski deklaruje, że sztuczna in...
Najnowsze dane sugerują, że coraz więcej Polaków podejmuje decyzje zakupowe pod wpływem AI. Chodzi o Święta i Black Friday. Artykuł Polacy zwariowali. Pytają się AI co kupić na Święta i Black Friday pochodzi z serwisu INSTALKI.
Mimo rosnącej popularności Black Friday i Cyber Monday w Polsce, z listopadowych promocji korzysta jedynie 30 proc. konsumentów, a większość z nich uważa, że ceny w tym okresie wcale nie są niższe. Jak pokazuje najnowszy Barometr Providenta, Polacy p...