Tym razem 66,5% dorosłych Polaków zamierza skorzystać z okazji zakupowych w ramach Black Friday. 18,8% rodaków nie planuje niczego kupować na wyprzedażach, a 14,7% pozostaje niezdecydowanych. W zeszłym roku dotyczyło to odpowiednio 64,1%, 18,9% i 17% konsumentów. Patrząc na te wyniki, eksperci zauwa...
Tegoroczny Black Friday wypada 28 listopada. Zapotrzebowanie na pracowników tymczasowych rośnie, ale dostępnych pracowników… nie przybywa. Młodzi ludzie mają teraz inne priorytety.
Czarny Piątek w H&M to już nie tylko jednodniowe szaleństwo, lecz cały tydzień wyjątkowych promocji i modowych okazji. W 2025 roku szwedzka marka ponownie zaprasza klientów na Black Week pełen atrakcyjnych rabatów na ubrania, buty i akcesoria dla kob...
Badanie PayPo pokazuje, że Black Friday 2025 ponownie staje się jednym z kluczowych momentów zakupowych roku. Udział w listopadowych promocjach deklaruje 62% Polaków. Na pierwszy plan wysuwa się moda, jednak tegoroczne decyzje konsumenckie coraz wyra...
Nadchodzący Black Friday to czas największych wyprzedaży w roku, ale Polacy coraz częściej podchodzą do promocji z rezerwą. Wszystko dzięki dyrektywie, która daje konsumentom narzędzie do weryfikacji rzeczywistej atrakcyjności ofert. Black Friday wci...
Dynamiczny rozwój live shoppingu – formy sprzedaży online łączącej transmisję wideo, prezentację produktu i możliwość zakupu w czasie rzeczywistym – zaczyna mieć realny wpływ na branżę logistyczną. Trend, który zyskuje na popularności m.in. dzięki Ti...
Tegoroczny szczyt w handlu może okazać się wyjątkowo trudnym wyzwaniem. Zmiany w przepisach o zatrudnianiu cudzoziemców nie przyniosły oczekiwanych rezultatów, a młodzi, którzy do tej pory chętnie dorabiali w sezonie, wybierają pracę z perspektywami,...
W roku 2025 wydarzenie Black Friday 2025 ponownie zadecyduje o rytmie sprzedaży w branży modowej. Artykuł Black Friday 2025 – kiedy, jak i dlaczego marki modowe powinny być gotowe już teraz? pochodzi z serwisu Fashion Biznes.
Black Friday, który w tym roku wypada 28 listopada, od lat budzi skrajne emocje. Z jednej strony tego dnia można skorzystać z wielu promocji i okazji, z drugiej — taka gorączka zakupowa może skończyć się rozczarowaniem. Jak mądrze skorzystać z wyprze...