Rozpoczęcie działalności w internecie przypomina czasem błądzenie we mgle, zwłaszcza gdy potrzebujesz szybkich i namacalnych efektów sprzedażowych. Google Ads oferuje skrót do widoczności, pozwalając dotrzeć do klientów dokładnie w tym momencie, gdy szukają twoich konkretnych produktów. Zamiast czek...
Google ogłasza przełom w świecie performance marketingu. Nowa funkcja „Smart Bidding Exploration”, która jest dostępna w kampaniach korzystających ze strategii Docelowy ROAS (tROAS), ma być, według zapowiedzi Google, największą aktualizacją strategi...
Dlaczego warto rozpocząć karierę w marketingu internetowym Świat cyfrowy rozwija się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, a firmy coraz bardziej przenoszą swoje działania do internetu. To powoduje ogromne zapotrzebowanie na specjalistów od marketi...
Działalność nierejestrowana miała wspierać osoby, które próbują prowadzić własny biznes. Zdaniem ekspertów często jednak szkodzi zarejestrowanym firmom i budżetowi, pisze “Puls Biznesu”.
Jeszcze niedawno wielu właścicieli małych firm zakładało, że cyberataki są domeną gigantów – banków, sklepów online, międzynarodowych marek. To błąd. Statystyki są nieubłagane: według danych Verizon aż 43% wszystkich ataków cybernetycznych skie...
Każda firma staje przed wyzwaniami związanymi z zarządzaniem kadrami i płacami. Outsourcing tych procesów staje się nie tylko praktycznym rozwiązaniem, ale i kluczem do zwiększenia efektywności. Dla małych i średnich przedsiębiorstw, które często zma...
Rząd przyjął w środę projekt ustawy o przedłużeniu firmom z sektora MŚP do 30 czerwca 2026 r. czasu na złożenie swoim sprzedawcom energii elektrycznej, oświadczeń o korzystaniu z zamrożonych cen prądu w II połowie 2024 r. - poinformował minister ener...
Przez lata reklama na YouTube kojarzyła się głównie z dużymi kampaniami – markami, które inwestują miliony, by „zaczepić” cię przed kolejnym filmikiem z przepisem na makaron. Ale czasy się zmieniły. Dziś promocja na YouTube to narzędzie dostępne takż...