Retail media stają się jednym z filarów nowej strategii spółki Eurocash. Grupa ogłasza strategiczną transformację: jednym z kluczowych obszarów wzrostu na lata 2026–2027 mają być retail media - dynamicznie rosnący segment rynku reklamowego, oparty na danych zakupowych klientów i własnych powierzchni...
Peugeot coraz wyraźniej przygotowuje grunt pod największą zmianę w sposobie prowadzenia samochodu od dekad. Nowe modele marki – począwszy od wersji produkcyjnych inspirowanych konceptami Inception i najświeższym Polygon – mają otrzymać elektroniczny...
Sztuczna inteligencja przestaje być narzędziem automatyzacji, a staje się współpracownikiem działów obsługi klienta. Najnowszy raport Salesforce „State of Service”, oparty na badaniu 6 500 specjalistów (w tym 100 z Polski), pokazuje, że AI wpływa już...
Świat mediów bez tajemnic. Wpływ mediów na zdrowie psychiczne W najnowszej audycji Świata mediów bez tajemnic Asia Karp rozmawia ze specjalistką ds. PR Agnieszką Danowską-Tomczyk o wpływie mediów – zarówno tradycyjnych,
Finansowanie mediów przez widzów O tym, dlaczego coraz częściej to sami odbiorcy finansują ulubione redakcje i co mówi to o kondycji polskich mediów, rozmawialiśmy z dr Krzysztofem Grzegorzewskim, medioznawcą z Uniwersytetu
Do 2030 roku globalny rynek logistyki dla branży retail wzrośnie ponad dwukrotnie, napędzany przez e-commerce, nowe technologie i rosnące oczekiwania świadomych konsumentów. Automatyzacja, sztuczna inteligencja, krótkie łańcuchy dostaw i pełna transp...
+++ Nowe salony BMW Bońkowscy we Wrocławiu i Koszalinie powstaną zgodnie z koncepcją BMW Retail.Next – to kolejne lokalizacje dealera w Polsce. +++ Obiekty będą oferować pełną gamę usług sprzedażowych i serwisowych dla BMW, BMW Motorrad oraz pojazdów...
Kolejne sukcesy plantatorów i przetwórców jagodowych! W Teatrze Kamienica w Warszawie ogłoszono wyniki konkursu "Złote Innowacje FMCG & Retail 2025" - jednego z najważniejszych wydarzeń branży spożywczej i handlu detalicznego w Polsce. W tegorocznej...
Startupy to dziś najlepsze laboratoria pomysłów dla wielkich marek. Giganci handlu i e-commerce coraz chętniej stawiają na współpracę z młodymi firmami, które potrafią w kilka miesięcy zrobić to, na co korporacjom potrzeba lat.
W dniach 17-18 listopada 2025 roku w hotelu Sheraton Grand Warsaw odbędzie się XVIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu – największe w Polsce spotkanie liderów branży food & retail. W jednym miejscu zgromadzą się najważniejsi producenci, dostawcy, inno...
Raport IMPACTS 2025 firmy Savills pokazuje, że handel stacjonarny konsekwentnie odbudowuje swoją pozycję, a kluczowym czynnikiem sukcesu stają się elastyczność i umiejętność szybkiego reagowania na zmieniające się potrzeby klientów. Dynamiczny rozwój...