Spóła Orange Polska podpisała ze związkami zawodowymi umowę społeczną na lata 2026-2027, w ramach której z odejść dobrowolnych będzie mogło skorzystać maksymalnie 1000 pracowników. Równolegle zakończyły się negocjacje dotyczące wdrożenia jej zapisów odnoszących się do roku 2026.
Węglokoks i związki zawodowe ze śląskich hut podpisały społeczne porozumienie obejmujące konwersję zadłużenia, oddłużenie i dokapitalizowanie spółek, co ma ustabilizować ich finanse i umożliwić dalsze funkcjonowanie. "Porozumienie było wymagającym pr...
Wicemarszałek Sejmu Włodzimierz Czarzasty (Nowa Lewica) zapowiedział intensyfikację prac nad uregulowaniem kwestii związków partnerskich oraz dostępu do aborcji do końca bieżącego roku. Deklaracja padła w kontekście rozmów koalicyjnych i dążeń do kom...
Orange Polska ma dużą grupę klientów zainteresowanych sieciami kampusowymi i prywatnymi, poinformował ISBtech członek zarządu Piotr Jaworski. Spodziewa się wzrostu zainteresowania szczególnie dla zastosowań 5G Standalone. „Mamy dużą grupę klien...
Orange Polska odnotowało 228 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2025 r. wobec 254 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka. „W trzecim kwartale osiągnęliśmy bardzo solidne wyniki operacyjn...
Analitycy z biur maklerskich pozytywnie oceniają wyniki telekomu kierowanego przez Liudmilę Climoc za trzeci kwartał. Sprawozdanie przyniosło kilka niespodzianek.
Skoro dostawę pizzy możemy śledzić z dokładnością do metra, archaiczny model „technik będzie u Państwa w ciągu dnia” staje się największym wrogiem Customer Experience. Orange Polska postanowiło to zmienić, wprowadzając narzędzie „Gdzie jest technik”....
CERT Orange Polska poinformował o nowym schemacie oszustwa internetowego. Atakujący wykorzystują reklamy fałszywych lokat bankowych publikowane na Facebooku. W ten sposób wyłudzają dane, a docelowo login i hasło do bankowości od ofiary.
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowania przeciwko Orange i T-Mobile, stawiając zarzuty dotyczące wprowadzającego w błąd prezentowania cen usług telekomunika...
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) postawił zarzuty firmom Orange i T-Mobile dotyczące prezentowania cen usług w sposób mogący wprowadzać konsumentów w błąd. Operatorom grożą kary w wysokości do 10 proc. rocznego obrotu. Podstawą...