Grupa Eurocash, właściciel m.in. Delikatesów Centrum, ogłosiła strategię na lata 2026–2027. Firma zamierza odejść od modelu hurtowego i skupić się na budowie silnej sieci franczyzowej. Plan zakłada m.in. redukcję zatrudnienia i zamknięcie części sklepów. Nowa strategia Eurocash, ogłoszona pod hasłe...
Rada nadzorcza Eurocash powołała – ze skutkiem od 1 września br. – Pawła Trockiego do zarządu na stanowisko członka zarządu, podała spółka. Paweł Trocki obejmie funkcję członka zarządu odpowiedzialnego za obszar cyfryzacji w Grupie Euroca...
Grupa Eurocash zakończyła drugi kwartał 2025 roku ze wzrostem rentowności operacyjnej, mimo 1,2-procentowego spadku przychodów rok do roku. Po raz pierwszy dodatni wynik EBITDA osiągnął segment projektów wzrostowych, obejmujący Frisco i Dużego Bena....
Wobec obecnych trendów rynkowych i zaktualizowanych planów, osiągnięcie zakładanych na 2025 r. wyników finansowych może nie być możliwe – napisał zarząd w raporcie.
Zysk EBITDA grupy Eurocash w trzecim kwartale 2025 roku wyniósł 232,1 mln zł wobec 237,1 mln zł zysku rok wcześniej - poinformowała spółka w raporcie kwartalnym. Konsensus PAP zakładał 237,4 mln zł zysku EBITDA.
Grupa Eurocash w trzech kwartałach 2025 roku zanotowała niższe przychody i ujemny wynik netto, jednocześnie utrzymując stabilne przepływy operacyjne oraz dostęp do kluczowych źródeł finansowania.
Grupa Eurocash ogłosiła znaczące zmiany w sieci Delikatesy Centrum, które mają na celu dostosowanie jej do nowych realiów rynkowych. W 2025 r. firma zdecydowała się na zamknięcie 119 placówek, co stanowi największe ograniczenie zasięgu w historii sie...
Retail media stają się jednym z filarów nowej strategii spółki Eurocash. Grupa ogłasza strategiczną transformację: jednym z kluczowych obszarów wzrostu na lata 2026–2027 mają być retail media - dynamicznie rosnący segment rynku reklamowego, oparty na...
W nowej strategii na lata 2026–2027 Grupa Eurocash jednoznacznie wskazuje sieć Duży Ben jako jeden z dwóch najważniejszych silników wzrostu obok Frisco. Grupa wskazuje, że sieć jest już potwierdzonym „category killerem” w segmencie alkoholi.
Produkty do higieny osobistej (personal care) stają się nową formą ucieczki od chaosu we współczesnym, niestabilnym świecie. Konsumenci coraz częściej starają się prowadzić spokojniejsze, bardziej zrównoważone i zgodne z własnymi wartościami życie, b...