Google AI Overviews zadebiutowało w Polsce początkiem 2025 roku i wywróciło do góry nogami zasady gry w content marketingu. Firmy, które przez lata inwestowały wyłącznie w tradycyjne SEO, nagle odkryły, Artykuł AI i content marketing w 2025. Co zmieni się w 2026? pochodzi z serwisu AI o AI.
W dobie cyfrowej rewolucji firmy z Bielska-Białej stoją przed wyjątkową szansą. Rozwijający się rynek beskidzki oferuje ogromny potencjał dla przedsiębiorców, którzy potrafią skutecznie wykorzystać narzędzia marketingu internetowego. Jeśli Twoja firm...
Z rosnącym niepokojem obserwujemy coraz częstsze pożary wynikające tak z przyczyn naturalnych, jak i z zaniedbań, a nawet z celowych działań przestępczych. Płonęły składowiska odpadów, płonęły hale magazynowe, płonęły również zakłady pracy. Dlaczego...
W projekcie budowy elektrowni jądrowej należy przede wszystkim zdefiniować local content i cele strategiczne, jakie mają być dzięki niemu osiągnięte, oraz system wsparcia dla lokalnych dostawców - mówi radca prawny Piotr Szelenbaum, partner w kancela...
Grupa Renault wzmacnia swój dział komunikacji. Nową General Manager Content Creation została Corinne Dutoit, która obejmie odpowiedzialność za rozwój strategii treści i ich realizację w kanałach marki – od materiałów audiowizualnych, przez publikacje...
Z prezesem HSE Energy Hubertem Wawrzyniakiem rozmawialiśmy podczas konferencji Offshore Wind – Logistics & Supplies o spojrzeniu na polski sektor morskiej energetyki wiatrowej z perspektywy bezpieczeństwa i jakości procesów, które są czynnikiem wpływ...
Szef Budimeksu cieszy się z rządowych zapowiedzi dotyczących preferowania rodzimych dostawców i wykonawców. Proponuje definicję polskości, która pozwoli jak najwięcej zyskać naszej gospodarce.
Współpraca na rzecz zwiększania udziału polskich firm budowlanych w projekcie elektrowni jądrowej Lubiatowo-Kopalino były tematem spotkania spółki Polskie Elektrownie Jądrowe, stowarzyszenia PZPB-Atom oraz konsorcjum Westinghouse-Bechtel. To jedno z...
Jeszcze kilka lat temu wystarczyło, że ktoś polecił Ci fryzjera, elektryka czy restaurację – i już wiedziałeś, gdzie się udać. Marketing szeptany oparty na zaufaniu sąsiadów, znajomych i rodziny przez dekady był najskuteczniejszym źródłem klientów...