Jeszcze kilka lat temu wystarczyło, że ktoś polecił Ci fryzjera, elektryka czy restaurację – i już wiedziałeś, gdzie się udać. Marketing szeptany oparty na zaufaniu sąsiadów, znajomych i rodziny przez dekady był najskuteczniejszym źródłem klientów dla lokalnych firm. W Jaworznie – jak w wielu mias...
Film „F1" z Bradem Pittem w roli głównej trafił właśnie na ekrany kin w Polsce i na całym świecie, a widzowie stają się świadkami czegoś więcej niż tylko widowiska kinowego. To prawdziwa rewolucja w marketingu, która zmienia marki z pasywnych sponsor...
Od 14 lat konkurs 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie jest pretekstem do rozmów z ludźmi, którzy zmieniają polski rynek. W najnowszym odcinku programu gościnią była Marta Życińska — prezeska Mastercard Polska. O swoim przejściu od marketingu do zar...
Od prawie dwóch lat prowadzę program „Business in Brief”. Punktem wyjścia są dla mnie doświadczenia z rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie – bo to właśnie kreatywność i odwaga często pozwalają ludziom ruszyć w stronę własnego biznesu....
Napoje i lody Wojanek, przygotowane przez Żabkę we współpracy z youtuberem Wojanem, stały się viralowym hitem wśród młodych konsumentów. Czy taki zapalnik popytu sam w sobie wystarczy, aby produkt zdobył stałą, a nie chwilową pozycję rynkową? Ekspert...
Dorota Haller poinformowała, że została nową VP of Marketing w firmie HONOR na region CEE & Nordics. Wcześniej była związana z Ringier Axel Springer Polska jako Clients Solutions Director.
Pokolenie Z, obejmujące dziś osoby urodzone mniej więcej między 1997 a 2012 rokiem, to grupa konsumentów, która rośnie w siłę i wywiera coraz większy wpływ na rynek. To pokolenie ukształtowane przez technologię, media społecznościowe oraz rosnącą świ...
W dobie cyfrowej rewolucji firmy z Bielska-Białej stoją przed wyjątkową szansą. Rozwijający się rynek beskidzki oferuje ogromny potencjał dla przedsiębiorców, którzy potrafią skutecznie wykorzystać narzędzia marketingu internetowego. Jeśli Twoja firm...
Influencer marketing dojrzewa. Z etapu intuicyjnych współprac i excelowych tabelek wchodzi w erę, w której dane, automatyzacja i sztuczna inteligencja stają się jego naturalnym językiem. Agencja kreatywna 2KOMA7, znana z realizacji kampanii dla najwi...