Frankowicze likwidowanego Getin Noble Banku są pod presją: mają przyjąć ugodę gorszą niż to, co mogą uzyskać w sądzie i słabszą od ofert innych banków. Alternatywą jest proces bez gwarancji odzyskania nadpłaconego kapitału – nawet po wygranej – i widmo wieloletniej niepewności po zakończeniu upadłoś...
Migranci forsują ogrodzenia w kilka minut, używają drabin, nożyc i koktajli Mołotowa – a wszystko wskazuje na to, że są wcześniej szkoleni na Białorusi. Naczelnik litewskiego posterunku granicznego bije na alarm: to już nie chaotyczne próby ucieczki,...
W świecie cyfrowym, który zmienia się szybciej niż można powiedzieć „scroll”, są użytkownicy, którzy zawsze są krok do przodu. To gracze, osoby ciekawe nowych doświadcze...
Z Mirosławem Kamińskim, prezesem zarządu InfoConsulting, rozmawiam o: ekspansji międzynarodowej firmy (ostatnio do Chin i Stanów Zjednoczonych), planach wejścia na nowe rynki Azji Południowo-Wschodniej i Bliskiego Wschodu, pozycji InfoConsulting w ek...
T-Mobile ogłosił, że wkrótce zakończy świadczenie jednej z popularnych usług. Operator twierdzi, że jest to niezależne od niego.Przeczytaj pełny artykuł tutaj: T-Mobile wydało ważny komunikat. Co dalej z klientami?
Cyfrowe biura rachunkowe z Jaworzna – jak automatyzacja zmienia relacje z klientami Jeszcze niedawno praca biura rachunkowego kojarzyła się z segregatorami, papierem i wizytami „na chwilę” po podpis. Dziś coraz częściej oznacza ekran, wspólny pan...
W sądach przybywa spraw z powództwa posiadaczy kredytów waloryzowanych kursami innych walut obcych niż frank szwajcarski. Przede wszystkim chodzi o posiadaczy kredytów indeksowanych lub denominowanych kursem EUR i USD. O takich sprawach słyszymy zdec...
Z dominującej w mediach narracji frankowicze mogą wywnioskować, że ogólnopolski spór o abuzywne umowy pseudowalutowe powoli dobiega końca. Same banki, jak i ich pełnomocnicy forsują pogląd, wg którego kto miał pozwać bank za kredyt we frankach, ten n...
Na przestrzeni ostatnich trzech lat strategia banków w procesach frankowych zmieniła się dosłownie o 180 stopni. Kiedyś bankom zależało na maksymalnym przeciągnięciu i skomplikowaniu sporów z klientami, chociażby po to, by pokazać niezdecydowanym, że...