Porsche 911 S to klasyczny model szczególnie poszukiwany przez tych, którzy pragną dynamicznie jeździć, ewentualnie lubią, gdy wartość samochodów w garażu rośnie dynamicznie. Pierwsze 911 debiutowało jako model 901 w 1963 roku, z dwulitrowej jednostki bokser generując 130 KM. Na rok 1968 seria podzielona została na wersje 911 T (bazową), 911 L (luksusową) oraz najbardziej … Czytaj dalej Porsche 911 S Targa 1968 – 429999 PLN – Raszyn → Post Porsche 911 S Targa 1968 ...
Porsche 911 SC Targa to bez wątpienia kultowy model, który dzięki zdejmowanemu panelowi dachu dodatkowo pozwala złapać wiatr we włosach. W roku modelowym 1978 gama 911 została zredukowana do dwóch modeli, przy czym 911 SC (Super Carrera) zastąpiła mo...
Połowa lat 70. to okres w historii Porsche 911 nieco zapomniany. Rytm rozwoju wyznaczały wówczas przepisy na rynku północnoamerykańskim, będącym wówczas głównym rynkiem zbytu niemieckiej marki. Zderzaki mogące znieść zderzenie z prędkością 5 mil na g...
Dla Porsche 911 było kilka kamieni milowych, stanowiących kluczowe punkty w ewolucji tego modelu. 1972 do gry weszła Carrera RS 2.7, 1975 – pierwsze Turbo, 1988 – pierwsza czteronapędowa Carrera 4, 1997 – koniec "wiatraków" i początek chłodzenia powi...
Jest kratka, jest impreza. Przed Wami urodzinowy prezent z okazji 50-lecia Porsche 911 Turbo. Jest smakowicie! The post Porsche pokazało limitowane 911 Turbo 50. To jeszcze nie jest nowe 911 Turbo, na które czekacie appeared first on autoGALERIA.pl.
W roku modelowym 1978 gamę 911 zredukowano do dwóch modeli. Odtąd do wyboru było tylko 911 Turbo i 911 SC. Model 911 SC miał takie samo szersze nadwozie, jak wcześniej model 911 Carrera. Od roku modelowego 1981 pojazdy można było zobaczyć z bocznymi...
Porsche 911 Carrera 4 996 to wzór samochodu sportowego. Stworzony według rozwijanej przez dziesięciolecia koncepcji z silnikiem umieszczonym za tylną osią, jest pierwszą 911-tką w której odnajdziemy silnik chłodzony cieczą. To była rewolucja i droga,...
Porsche 911 Turbo 996 to napęd na cztery koła, wspaniałe osiągi i brak potencjalnych problemów z silnikiem, co może był główną obawą przed zakupem innych Porsche generacji 996 i 997.1. Tu wybierając wyższą wersję, wybierasz spokój ducha. Silniki w we...
Porsche 911 Carrera 4 Cabriolet 997 to auto sportowe, ale w takiej wersji, z takim przebiegiem, i w takiej konfiguracji wręcz się prosi o to, by używać je na co dzień. Gdy świeci słońce, można ściągnąć dach i cieszyć się słońcem i wiatrem we włosach....
Porsche 911 to ikona. Dlatego myśląc o połączeniu klasycznej motoryzacji z nowoczesnym i ekologicznym napędem elektrycznym, zdaje się to być połączenie naturalne. Z zewnątrz zachowany jest tu absolutnie klasyczny wygląd. Pod skórą – prawdziwy h...
Przybieranie na masie i rozmiarze to stały trend w motoryzacji, który nie omija również aut sportowych. Świetnym przykładem jest Porsche 911, które rośnie z generacji na generację.