Porsche 911 S to klasyczny model szczególnie poszukiwany przez tych, którzy pragną dynamicznie jeździć, ewentualnie lubią, gdy wartość samochodów w garażu rośnie dynamicznie. Pierwsze 911 debiutowało jako model 901 w 1963 roku, z dwulitrowej jednostki bokser generując 130 KM. Na rok 1968 seria podzi...
Porsche 911 SC Targa to bez wątpienia kultowy model, który dzięki zdejmowanemu panelowi dachu dodatkowo pozwala złapać wiatr we włosach. W roku modelowym 1978 gama 911 została zredukowana do dwóch modeli, przy czym 911 SC (Super Carrera) zastąpiła mo...
Dla Porsche 911 było kilka kamieni milowych, stanowiących kluczowe punkty w ewolucji tego modelu. 1972 do gry weszła Carrera RS 2.7, 1975 – pierwsze Turbo, 1988 – pierwsza czteronapędowa Carrera 4, 1997 – koniec "wiatraków" i początek chłodzenia powi...
Jest kratka, jest impreza. Przed Wami urodzinowy prezent z okazji 50-lecia Porsche 911 Turbo. Jest smakowicie! The post Porsche pokazało limitowane 911 Turbo 50. To jeszcze nie jest nowe 911 Turbo, na które czekacie appeared first on autoGALERIA.pl.
W roku modelowym 1978 gamę 911 zredukowano do dwóch modeli. Odtąd do wyboru było tylko 911 Turbo i 911 SC. Model 911 SC miał takie samo szersze nadwozie, jak wcześniej model 911 Carrera. Od roku modelowego 1981 pojazdy można było zobaczyć z bocznymi...
Porsche 911 Carrera 4 996 to wzór samochodu sportowego. Stworzony według rozwijanej przez dziesięciolecia koncepcji z silnikiem umieszczonym za tylną osią, jest pierwszą 911-tką w której odnajdziemy silnik chłodzony cieczą. To była rewolucja i droga,...
Porsche 911 Turbo 996 to napęd na cztery koła, wspaniałe osiągi i brak potencjalnych problemów z silnikiem, co może był główną obawą przed zakupem innych Porsche generacji 996 i 997.1. Tu wybierając wyższą wersję, wybierasz spokój ducha. Silniki w we...
Porsche 911 Carrera 4 Cabriolet 997 to auto sportowe, ale w takiej wersji, z takim przebiegiem, i w takiej konfiguracji wręcz się prosi o to, by używać je na co dzień. Gdy świeci słońce, można ściągnąć dach i cieszyć się słońcem i wiatrem we włosach....
Porsche 911 to ikona. Dlatego myśląc o połączeniu klasycznej motoryzacji z nowoczesnym i ekologicznym napędem elektrycznym, zdaje się to być połączenie naturalne. Z zewnątrz zachowany jest tu absolutnie klasyczny wygląd. Pod skórą – prawdziwy h...
Przybieranie na masie i rozmiarze to stały trend w motoryzacji, który nie omija również aut sportowych. Świetnym przykładem jest Porsche 911, które rośnie z generacji na generację.
Oficjalnie nazywa się RML P39 i jest to nic innego jak Porsche 911 z nadwoziem, które nawiązuje do wyścigowej historii tego modelu. Przed Wami unikalna wersja, która swoimi możliwościami zaskoczy absolutnie wszystkich. The post Trochę z Le Mans, troc...