Agencja On Board Think Kong (OBTK) rozbudowuje partnerstwo z firmą Hamelin, przejmując kompleksową obsługę komunikacyjną dwóch kolejnych marek: Pelikan i Herlitz. Artykuł Hamelin poszerza współpracę z agencją OBTK o obsługę social media marek Pelikan i Herlitz. pochodzi z serwisu BRIEF.
„In China, for China” Volkswagen ściślej dostosuje swoją gamę produktów do potrzeb klientów z Państwa Środka. Dziej się tak w ramach strategii „In China, for China”. Marka z Wolfsburga zaprezentowała właśnie pierwszy model nowej submarki Volksw...
Przy Łazienkowskiej nie zatrzymują się w temacie transferów. Tego lata do Legii dołączyło ośmiu zawodników, a włodarze stołecznego klubu nadal szukają nowych piłkarzy. Jak informuje Piotr Kamieniecki z serwisu sport.tvp.pl, „Wojskowi” rozbudowują dzi...
Korporacja ogłosiła ogólną dostępność Face Check, kolejnej funkcji bezpieczeństwa pozwalającej weryfikować tożsamość użytkowników, która wykorzystuje technologię rozpoznawania twarzy.
Free2move, spółka grupy Stellantis, poszerza zasięg swojej oferty car sharingu w Madrycie. To efekt wzrostu zainteresowania klientów usługami mobilności. Aktualnie oferta firmy obejmuje 16 miast w Europie. Free2move, globalny dostawca usług mobilnośc...
Najstarsza chińska marka, czyli Hongqi, poszerza swoją ofertę w Polsce. Dystrybutorem jest AADC, znane z wprowadzania innych marek z Państwa Środka. W ofercie ma być pełna gama tego producenta. The post Czerwony Sztandar zatknięto mocno. Hongqi posze...
Prezydent Andrzej Duda w wywiadzie dla "The Washington Times" wezwał do formalnego zaproszenia Ukrainy do NATO. Tymczasem rosyjska agencja informacyjna TASS, zamiast rzetelnie przekazać treść rozmowy, skupiła się na zdaniu wyrwanym z kontekstu, tworz...
Singapur wprowadza owady do jedzenia. Singapurska Agencja Żywności zatwierdziła sprzedaż 20 gatunków owadów do konsumpcji, otwierając nowy rozdział w kulinarnej historii miasta. Czy mieszkańcy zaakc...
Trwa przesłuchanie dyrektorki Secret Service przed Komisją Nadzoru i Odpowiedzialności Izby Reprezentantów w sprawie zamachu na Donalda Trumpa. Zdaniem Kimberly Cheatle atak był "najbardziej znaczącą porażką operacyjną" agencji od dziesięcioleci.