Ta marka smartfonów zdawała się odejść w niepamięć, a tymczasem okazuje się, że wciąż żyje. I nieustannie każe płacić za swoje produkty jak za zboże.Przeczytaj pełny artykuł tutaj: Ta marka smartfonów miała być martwa, a dalej każe płacić jak za zboże
Ten producent zarówno źle skończył, jak i źle zaczął. Jego pierwszy smartfon od lat nie robi bowiem pozytywnego wrażenia.Przeczytaj pełny artykuł tutaj: Legendarna marka smartfonów powróciła. Trochę wstyd
Na rynku smartfonów pojawiła się nowa marka. Stoi za nią gigant, który został zmuszony do znalezienia wyjścia z niekorzystnej dla niego sytuacji.Przeczytaj pełny artykuł tutaj: Nowa marka na rynku smartfonów. Kto się za nią kryje?
AI Pin firmy Humane zapisze się w historii technologii jako jedna z najbardziej spektakularnych porażek gadżetów wszech czasów, obok Seagwaya, Fire Phone’a Amazona czy Apple Newton. Pieniądze straciły tysiące użytkowników. Ale sama idea jeszcze nie z...
Doprowadzenie technologii perowskitów do stanu, kiedy będą mogły być wykorzystywane w sposób przemysłowy może potrwać nawet 10 lat i kosztować 1,2 mld zł - ocenia obecny zarząd firmy Saule Technologies. W związku z przeprowadzonym audytem podjął decy...
Wraz z nowym rokiem pojawiły się doniesienia o śmierci amerykańskiej “Kobiety Kot”. Wizerunek, który stworzyła, zapewnił jej rozpoznawalność, ale niestety jej życie prywatne nie było już tak wspaniałe, jak to pokazywane publicznie. Przez ostanie mies...
Inwestycja w dynamiczne pakietowanie i zwiększanie zasięgu geograficznego działalności firmy przynosi efekty, twierdzi prezes Grupy TUI. Menedżer spodziewa się też pozytywnego wpływu upadku FTI na biznes.
Niemiecki oddział firmy Scythe znajduje się w coraz trudniejszej sytuacji finansowej. Dla europejskich klientów może to oznaczać kres działalności legendarnej marki, która niegdyś słynę&...
Po kilku burzliwych latach i rozstaniu z Carlosem Tavaresem Stellantis rewiduje dotychczasowe plany dotyczące przyszłości wielu marek. Jedną z nich jest Alfa Romeo, która zmienia dotychczasową strategię.
Jak zbudować silną markę polskiej żywności? Czy można skutecznie edukować konsumentów i bronić interesów branży w obliczu europejskiej konkurencji? O tym dyskutowali uczestnicy debaty podczas Biało-Czerwonej Konferencji Branży Mięsnej, zorganizowanej...