Sezonowość dyktuje rytm sprzedaży w niemal każdym sklepie internetowym, wymuszając elastyczne zarządzanie dostępnymi funduszami reklamowymi. Zamiast sztywno trzymać się planu miesięcznego, warto głęboko analizować dane historyczne, aby trafnie przewidywać okresy wzmożonego zainteresowania. Dostosowa...
Technologia i infrastruktura to część naszego działania. Staramy się też wspierać dobrostan psychiczny młodych ludzi – mówi Agnieszka Świerszcz, prezeska zarządu DHL eCommerce Polska.
Mimo, że wakacje kojarzone są z wyjazdami i tzw. sezonem ogórkowym, sprzedaż online kwitnie. Tylko w czerwcu 2025 roku Polacy zrealizowali o 12,7% więcej transakcji online niż rok wcześniej. Z analizy firmy IdoSell wynika, że najchętniej kupowane są...
– To nie osoby nisko wykwalifikowane mogą najbardziej ucierpieć na rynku pracy zdominowanym przez sztuczną inteligencję. Bardziej zagrożona jest klasa średnia, tak zwane białe kołnierzyki – uważa Andrzej Kubisiak, zastępca dyrektora Polskiego Instytu...
To, czego nie widać na pierwszy rzut oka bardzo często jest tym, nad czym należałoby się pochylić i zbadać. Jak się okazuje, praca domowa kobiet podejmowana w ramach gospodarstw domowych jest ważnym segmentem zwiększającym PKB Polski. Dane GUS i PIE...
Wszystko wskazuje na to, że przeglądarka Microsoft Edge otrzyma już wkrótce pierwszą płatną funkcję AI - jak będzie działać? Artykuł Edge otrzyma płatną funkcję. Microsoft szokuje po raz kolejny pochodzi z serwisu INSTALKI.
Za wejście do Parku Narodowego Teide na Teneryfie i na leżący w nim wulkan Teide, najwyższy szczyt Wysp Kanaryjskich i całej Hiszpanii, turyści będą musieli wkrótce zapłacić nawet 25 euro.
Inwestycja w autostrady, która przerodziła się w bitwę między funduszem private equity a władzami Peru, przeżyła nowy zwrot akcji. Artykuł Rząd i „private equity” walczą o płatną autostradę, w tle protesty, korupcja i duże pieniądze pochodzi z serwis...
Włoskie miasto wprowadziło opłatę za możliwość zrobienia sobie selfie w bardzo popularnym miejscu. Chodzi o dostęp do kultowego balkonu związanego z jedną z najpopularniejszych sztuk samego Szekspira.
Kamil Labudda, popularny polski influencer znany pod pseudonimem Budda, po ponad roku przerwy ogłosił swój wielki powrót do tworzenia treści w internecie. Nie wróci jednak na YouTube.