Jeszcze kilka lat temu był tylko jedną z wielu postaci sprzedawanych w blind boxach. Dziś Labubu – uroczy i nieco upiorny stworek z ostrymi zębami i długimi uszami – to globalny fenomen popkultury. Zabawka Pop Martu generuje miliony wyświetleń, reakcji...
Twórcy Minecrafta, globalnego fenomenu branży elektronicznej rozrywki, połączył siły z kultową marką streetwearową Anti Social Social Club (ASSC), która od lat definiuje miejskie trendy. Efektem tej współpracy jest limitowana kolekcja, która łączy es...
North Coast S.A., wiodący importer i dystrybutor produktów kuchni śródziemnomorskiej w Polsce, ogłasza start ogólnopolskiego konkursu, którego celem jest wyłonienie nowej twarzy social mediów marki. Zwycięzca podejmie bliską współpracę z firmą, wspól...
Prezydent Karol Nawrocki ujawnił, że o locie drona nad Belwederem dowiedział się z mediów społecznościowych. W jego ocenie to dowód na nieprawidłową komunikację między rządem a głową państwa w kwestiach bezpieczeństwa narodowego. Nawrocki podkreślił,...
Media społecznościowe umierają na naszych oczach, stając się gigantycznymi machinami do konsumpcji wideo. Przyznaje to nawet firma, która rozpoczęła "social mediową rewolucję".
Niedawno Instagram ogłosił wprowadzenie własnych nagród, Rings, dla 25 twórców cyfrowych. Fizyczny pierścień, jak i pierścień cyfrowy, którym użytkownicy będą wyróżniać się na swoich profilach, ma uhonorować wysiłki najbardziej kreatywnych instagrame...
Świat mediów bez tajemnic. Wpływ mediów na zdrowie psychiczne W najnowszej audycji Świata mediów bez tajemnic Asia Karp rozmawia ze specjalistką ds. PR Agnieszką Danowską-Tomczyk o wpływie mediów – zarówno tradycyjnych,
Jak wynika z raportu IFIC Food & Health Survey w porównaniu z 2023, w 2024 roku w USA nastąpił znaczny wzrost liczby obserwujących content żywieniowy - z 42 do 54 proc. Można zauważyć podobny trend również w Europie. Zaskakujące dane mówią, że co...
Dowiedz się, jak pisać prompty, które sprawią, że Twoje posty w social mediach będą angażować tysiące ludzi. The post Prompty dla social media – jak tworzyć angażujące treści first appeared on ᴘʀᴏᴍᴘᴛᴏᴡʏ 🤖.
Na Facebooku, X czy TikToku często widzisz bardzo podobne posty i nagłówki? To efekt tzw. komory pogłosowej: algorytmy podają nam treści, które potwierdzają nasze poglądy i wywołują emocje. Gdy do gry wchodzi AI, która potrafi masowo tworzyć „podobne...