North Coast S.A., wiodący importer i dystrybutor produktów kuchni śródziemnomorskiej w Polsce, ogłasza start ogólnopolskiego konkursu, którego celem jest wyłonienie nowej twarzy social mediów marki. Zwycięzca podejmie bliską współpracę z firmą, wspólnie tworząc autentyczne, angażujące treści i buduj...
Twórcy Minecrafta, globalnego fenomenu branży elektronicznej rozrywki, połączył siły z kultową marką streetwearową Anti Social Social Club (ASSC), która od lat definiuje miejskie trendy. Efektem tej współpracy jest limitowana kolekcja, która łączy es...
Zwyciężczynią konkursu na „Twarz Social Media” marki North Coast została Marta Mikołajczyk: pasjonatka kuchni włoskiej, początkująca influencerka i autorka kulinarnego vloga, która zachwyca autentycznością. – W ramach konkursu otrzymaliśmy ponad 40 z...
Jeszcze kilka lat temu był tylko jedną z wielu postaci sprzedawanych w blind boxach. Dziś Labubu – uroczy i nieco upiorny stworek z ostrymi zębami i długimi uszami – to globalny fenomen popkultury. Zabawka Pop Mar...
Prezydent Karol Nawrocki ujawnił, że o locie drona nad Belwederem dowiedział się z mediów społecznościowych. W jego ocenie to dowód na nieprawidłową komunikację między rządem a głową państwa w kwestiach bezpieczeństwa narodowego. Nawrocki podkreślił,...
Media społecznościowe umierają na naszych oczach, stając się gigantycznymi machinami do konsumpcji wideo. Przyznaje to nawet firma, która rozpoczęła "social mediową rewolucję".
Niedawno Instagram ogłosił wprowadzenie własnych nagród, Rings, dla 25 twórców cyfrowych. Fizyczny pierścień, jak i pierścień cyfrowy, którym użytkownicy będą wyróżniać się na swoich profilach, ma uhonorować wysiłki najbardziej kreatywnych instagrame...
Świat mediów bez tajemnic. Wpływ mediów na zdrowie psychiczne W najnowszej audycji Świata mediów bez tajemnic Asia Karp rozmawia ze specjalistką ds. PR Agnieszką Danowską-Tomczyk o wpływie mediów – zarówno tradycyjnych,
Kiedy zdecydowały się założyć swoje marki, miały rozpoznawalność, zasięgi i zaufaną społeczność. Jednak od początku zależało im, aby ich brandy nie były kojarzone wyłącznie ze znaną twarzą i nazwiskiem, a z jakościowymi projektami oraz konkretnym prz...
Branża medialna w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii przechodzi trudny okres. W pierwszej połowie 2025 r. wielu renomowanych wydawców, w tym marki z ponad stuletnią tradycją, ogłosiło redukcje zatrudnienia. Trend ten, choć nie jest nowy, w ost...