”Nie wierzę, że jest ktoś, kto nie wie, czym jest ESG”, mówiła w rozmowie z Januszem Schwertnerem dr Karolina Adamska-Woźniak, przedstawicielka forum odpowiedzialnego biznesu. Zasady te stanowią obecnie wyzwanie dla przedsiębiorców i firm, niezależnie od ich wielkości. Budzi jednak nie tylko obawy,...
Nowe dyrektywy unijne, nowe ustawy krajowe i nowe cele firm. Z wszystkim tym muszą mierzyć się polscy przedsiębiorcy, a na horyzoncie już pojawiło się nowe wyzwanie — raportowanie ESG. Kiedy nowe przepisy obejmą również firmy w Polsce? Czy ESG niesie...
Prologis opublikował 18. edycję raportu ESG, który przedstawia postępy w dążeniu do zerowej emisji gazów cieplarnianych netto w 2040 roku. Prologis nieprzerwanie od 18 lat monitoruje, analizuje i podsumowuje swoje działania ESG w cyklicznie wydawanyc...
Do 2026 r. Grupa Stock Spirits chce wyeliminować 100% plastikowych etykiet typu sleeve oraz nalewaków w butelkach i zapewnić, aby opakowania prezentowe były w 100% zdatne do recyklingu.
Choć ponad 80 procent firm deklaruje uwzględnianie korporacyjnych schematów ESG w swojej działalności, to aż 21 proc. twierdzi, że nie widzi w tym nic dobrego, a tylko jedna trzecia ma lub pracuje nad strategią ESG – informuje „Rzeczpospolita”. Praco...
Konferencja PRECOP, jak co roku, zgromadzi czołowych przedstawicieli biznesu, polityki i nauki, aby wspólnie omówić najważniejsze wyzwania związane z ochroną klimatu oraz zrównoważonym rozwojem. Wydarzenie sceną dyskusji na temat globalnej transforma...
Polskie firmy muszą zadbać o zrównoważony rozwój i przygotować się na nowe standardy, a także na szczegółowe raportowanie - debata Forum wGospodarce.pl
Obowiązek raportowania ESG. "Połowa firm nie wie" Ankieta: prawie połowa firm nie wie, czy jest objęta obowiązkiem raportowania ESG Obowiązek raportowania ESG. "Połowa firm nie wie, połowa nie ma strategii"
Smartfony kosztujące 6, 7 czy 8 tys. zł nikogo już dziś nie dziwią, ale statystyki pokazują jasno, że sięga po nie mniejszość. A ile kosztuje przeciętny smartfon?
Mamy wyjątkowy program lojalnościowy, takiego drugiego w turystyce nikt nie ma - ogłosiło biuro podróży Rainbow. Program nazwało "Bumerang", bo "im więcej wyjeżdżasz, tym więcej do ciebie wraca".
Podpisany kontrakt zakłada realizację dostawy w okresie czterech lat od momentu jego podpisania. Nie jest wiadome, jaki kraj zdecydował się na zakup PULS-a, oraz ile wyrzutni zostało pozyskanych. Nie poinformowano także, czy wraz z pojazdami kupione...