”Nie wierzę, że jest ktoś, kto nie wie, czym jest ESG”, mówiła w rozmowie z Januszem Schwertnerem dr Karolina Adamska-Woźniak, przedstawicielka forum odpowiedzialnego biznesu. Zasady te stanowią obecnie wyzwanie dla przedsiębiorców i firm, niezależnie od ich wielkości. Budzi jednak nie tylko obawy,...
Prologis opublikował 18. edycję raportu ESG, który przedstawia postępy w dążeniu do zerowej emisji gazów cieplarnianych netto w 2040 roku. Prologis nieprzerwanie od 18 lat monitoruje, analizuje i podsumowuje swoje działania ESG w cyklicznie wydawanyc...
Do 2026 r. Grupa Stock Spirits chce wyeliminować 100% plastikowych etykiet typu sleeve oraz nalewaków w butelkach i zapewnić, aby opakowania prezentowe były w 100% zdatne do recyklingu.
Choć ponad 80 procent firm deklaruje uwzględnianie korporacyjnych schematów ESG w swojej działalności, to aż 21 proc. twierdzi, że nie widzi w tym nic dobrego, a tylko jedna trzecia ma lub pracuje nad strategią ESG – informuje „Rzeczpospolita”. Praco...
Konferencja PRECOP, jak co roku, zgromadzi czołowych przedstawicieli biznesu, polityki i nauki, aby wspólnie omówić najważniejsze wyzwania związane z ochroną klimatu oraz zrównoważonym rozwojem. Wydarzenie sceną dyskusji na temat globalnej transforma...
Polskie firmy muszą zadbać o zrównoważony rozwój i przygotować się na nowe standardy, a także na szczegółowe raportowanie - debata Forum wGospodarce.pl
GS1 Polska przebadała 248 firm z sektora MŚP, by sprawdzić poziom wiedzy oraz postawy wobec ESG. Badanie pokazało, że wiedza i świadomość wymagań prawnych w raportowaniu zrównoważonego rozwoju są w tej grupie niewielkie.
Często podmioty, które po raz pierwszy podchodzą do raportowania orientują się, że potrzebują strategicznie podejść do ESG - powiązać aspekty zrównoważonego rozwoju ze strategią biznesową, szukać nie tylko ryzyk, ale także szans - mówi Julia Patorska...
Smartfony kosztujące 6, 7 czy 8 tys. zł nikogo już dziś nie dziwią, ale statystyki pokazują jasno, że sięga po nie mniejszość. A ile kosztuje przeciętny smartfon?
Mamy wyjątkowy program lojalnościowy, takiego drugiego w turystyce nikt nie ma - ogłosiło biuro podróży Rainbow. Program nazwało "Bumerang", bo "im więcej wyjeżdżasz, tym więcej do ciebie wraca".
Podpisany kontrakt zakłada realizację dostawy w okresie czterech lat od momentu jego podpisania. Nie jest wiadome, jaki kraj zdecydował się na zakup PULS-a, oraz ile wyrzutni zostało pozyskanych. Nie poinformowano także, czy wraz z pojazdami kupione...