Jaguar XJ40 to debiutująca w 1986 roku nowa odsłona modelu XJ. Model zachował odwołania do klasycznych linii i świetne, 6-cylindrowe, rzędowe silniki, napędzające klasycznie tylną oś. To świat klasycznego, brytyjskiego luksusu, doprawiony nutą szalonych lat 80. Wystarczy zerknąć na jego cyfrowe zegary, a później na skórę i drewno, aż w końcu na felgi w kształcie … Czytaj dalej Jaguar XJ6 XJ40 1988 – 45500 PLN – Wrocław → Post Jaguar XJ6 XJ40 1988 – 45500 ...
BMW 635 CSi E24 może poszczycić się jedną z najbardziej rozpoznawalnych sylwetek w historii marki. Karoseria projektu Paula Bracq’a jest urzekająca, wygląda wspaniale z każdej strony, wielu uważa je nawet za najlepiej wyglądające BMW w historii. Były...
Mały Peugeot zawsze smakuje lepiej w bardziej sportowej odsłonie. Tym tropem poszła firma, wypuszczając równolegle w 1985 roku dwie otwarte wersje – CT oraz CTI. Za pozbawienie małego hatchbacka dachu odpowiadała włoska Pininfarina, a wersja z...
Powiedzieć, że ma swój klimat i styl, to mało. Jaguar XJS to nowa interpretacja kultowego E-Type’a i jego bezpośrednu następca. To bez wątpienia klasyk, który podczas ponad 20-letniego okresu produkcyjnego przechodził szereg modyfikacji i w rez...
Powiedzieć, że ma swój klimat i styl, to mało. Jaguar XJS to nowa interpretacja kultowego E-Type’a i jego bezpośrednu następca. To bez wątpienia klasyk, który podczas ponad 20-letniego okresu produkcyjnego przechodził szereg modyfikacji i w rez...
Jaguar wciąż istnieje, ale niebawem o tej marce zrobi się bardzo cicho. Brytyjczycy stawiają na bardzo odważną i kontrowersyjną strategię, która zakłada... wstrzymanie sprzedaży samochodów na rok. Wyobrażacie to sobie? The post Jaguar wstrzyma sprzed...
Oto ikona stylu lat 60, Jaguar E-Type z 1962 roku. 265 koni, nieco poniżej 7 s do setki i 240 km/h. Same te parametry w 1962 roku musiały robić konkretne wow! Do tego ten styl! Długa maska i elegancka ciasnota wewnątrz:) Parametry godne Ferrari i cen...
Jeśli celem dyrektorów Jaguara jest całkowite zaoranie tej marki, to są na jak najlepszej drodze. Rawdon Glover, dyrektor firmy, potwierdził, że aut w salonie po prostu nie będzie, ale plany na przyszłość są ambitne.
Porsche 959 czy JaguarXJ220, którego byś wybrał? To pytanie, na które prawie nie da się odpowiedzieć. Przejdźmy o poziom wyżej: Ferrari F40 czy Jaguar XJ220? Na dokładkę mamy obecnie w naszym salonie obok siebie Ferrari F40 i Jaguar XJ220 i nie zdziw...
Powiedzieć, że ma swój klimat i styl, to mało. To samochód, który wytwarza wokół siebie atmosferę. Następca legendarnego E-Type’a jest fenomenalnie komfortowy i leniwy w obyciu. Za jego kierownicą wręcz leżysz i po prostu odpoczywasz. Gdyby ówc...