Grupa SMYK, lider w branży produktów dla dzieci w Polsce, otworzyła swój pierwszy własny sklep stacjonarny w Słowacji. To element międzynarodowej ekspansji Grupy w Europie Środkowo-Wschodniej. SMYK planuje rozszerzyć swój sprawdzony model działalności – działający od lat w Polsce i z powodzeniem wdr...
Podczas konferencji Mauritanides 2025 w Nawakszut polska firma Hynfra podpisała umowę ramową z rządem Mauretanii, potwierdzającą kolejny etap rozwoju projektu zielonego amoniaku. Inwestycja przewiduje budowę zintegrowanego zakładu, który będzie produ...
MLP Business Park Łódź wzbogaciło się o kolejnego solidnego partnera. Obiekt w Łodzi wybrała firma WKK Polska, część międzynarodowej grupy specjalizującej się w materiałach mocujących. Nowy najemca MLP zajmie ponad 1 700 m² nowoczesnej powierzchni ma...
Aerothrive to globalna marka zajmująca się bezpieczeństwem lotniczym prowadząc eksperckie audyty, szkolenia i doradzając ponad setce klientów na całym świecie. W miniony weekend w Bydgoszczy Aerothrive zorganizowało szczyt ekspercki w temacie wyzwań...
Z poszczególnymi spółkami będziemy próbowali uzgadniać ich najlepsze kompetencje i opierając się na tym, przypisywać im produkty. Chodzi między innymi o uniknięcie wewnętrznej rywalizacji – mówi Adam Leszkiewicz, prezes PGZ.
Smyk, polska sieć sprzedająca odzież i zabawki dla dzieci, przygotowuje się do wejścia na warszawską giełdę. Według nieoficjalnych informacji spółka wybrała już banki inwestycyjne, które poprowadzą ofertę publiczną – wśród globalnych koordynatorów zn...
Wybierająca się na giełdę znana sieć sklepów z odzieżą dziecięcą i zabawkami opublikowała prospekt emisyjny i maksymalną cenę za akcję. Główny akcjonariusz liczy na 240 mln zł. Smyk na 150 mln zł. Do 90 proc. przeznaczy na oddłużenie.
W ciągu najbliższej dekady liczba dzieci w Polsce spadnie aż o jedną czwartą. Znana spółka Smyk pokaże, czy na takim rynku da się budować wzrost i zwrot dla inwestorów. Inne firmy i branże niech obserwują.