Kondycja ciała przed porodem wpływa na pobranie paszy, wydajność mleczną oraz bilans energetyczny po wycieleniu. Regularna ocena kondycji ciała może nawet poprawić zdrowie zwierząt.
W 1988 roku amerykańska stacja ABC wyemitowała pierwszy sezon serialu „Roseanne”. W główną rolę wcieliła się komiczka Roseanne Barr. Gdyby nie jej rasistowskie opinie wyrażane na Twitterze, do dzisiaj występowałaby w kontynuacji komedii zatytułowanej...
Szokująca metamorfoza Edyty Górniak! Jeszcze niedawno gwiazda otwarcie mówiła o problemach z wagą i przyznawała, że stres oraz wyczerpujący tryb życia odbiły się na jej wyglądzie. Dziś jednak 53-letnia wokalistka prezentuje się zupełnie inaczej i znó...
Znasz to uczucie, gdy po całym dniu, w którym działo się absolutnie „wszystko”, wreszcie kładziesz się do łóżka i… nie możesz zasnąć? Według Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) na bezsenność cierpi ok. 1/3 światowej populacji, w tym w Polsce może to...
Badania dotyczące długowieczności pokazują, że jednym z elementów wpływających na długość życia, jest sposób, w jaki się odżywiamy. Choć zalecenia dietetyczne promują większe spożycie warzyw, okazuje się, że w pewnym wieku więcej korzyści może zapewn...
Czy to możliwe, że coś tak prostego jak ruch ma znaczenie dla jakości snu? Naukowcy przyjrzeli się temu bliżej, analizując wyniki badań nad bezsennością, nastrojem i codziennymi nawykami. Wnioski są zdecydowanie warte uwagi.
Naukowcy wzięli pod lupę słynne, budzące od lat spory kodeksy jordańskie. Najnowsze testy odsłaniają cały przekrój wyników. Część fragmentów wygląda na współczesną, inne wykazują cechy ołowiu liczącego co najmniej 200 lat. Badacze mówią wprost - to d...
Tracimy kontakt z przyrodą. Z ustaleń prof. Milesa Richardsona z University of Derby wynika, że od 1800 r. poczucie więzi człowieka z naturą spadło o ponad 60 proc. W naszym bezpośrednim otoczeniu przybywa betonu, a ubywa fauny i flory. Przyrody jest...
Kawa to jeden z najczęściej spożywanych napojów na świecie, a jej wpływ na zdrowie od lat znajduje się w centrum zainteresowania naukowców. Coraz więcej badań sugeruje, że regularne picie kawy może wpływać na funkcjonowanie wątroby.