Sprzedaż Maserati dramatycznie spadła – z 15 300 do zaledwie 6 500 samochodów w porównaniu z ubiegłym rokiem. Artykuł Maserati się nie sprzedaje, bo „to wina marketingowców”. Jest w tym trochę racji pochodzi z serwisu motofilm.pl.
Ach, Carlos Tavares - ciągle na ustach mediów. Szef grupy Stellantis lubi rzucać odważnymi stwierdzeniami, często dość kontrowersyjnymi. Tym razem stwierdził, że złe wyniki Maserati nie są kwestią fatalnej strategii marki, a źle realizowanym marketin...
Po 65 latach Maserati żegna się ze wspaniałymi silnikami V8. Widły zostają w logotypie i pod maską, ale będą teraz skromniejsze. The post Widły zostają, ósemka znika spod maski. Maserati żegna się ze wspaniałymi silnikami appeared first on autoGALERI...
Samochód elektryczny nie jest optymalnym rozwiązaniem dla Maserati. Jego ograniczenia, od praktyczności po drastyczną utratę wartości, zawsze są widoczne w porównaniu z alternatywami spalinowymi, niezależnie od przeznaczenia pojazdu. Mimo to można ws...
Stellantis wyjaśnia, że nie zamierza pozbywać się marki Maserati. Oświadczenie pojawiło się w mediach po wypowiedzi dyrektora generalnego koncernu, który sugerował rezygnację z nierentownych marek. W kontekście niezadowalających dla firmy wyników spr...
Schemat był prosty - MC20 stało się bazą dla wersji wyścigowej, wersja wyścigowa stała się autem drogowym. Poznajcie Maserati GT2 Stradale. The post Wyścigowe geny w aucie do codziennej jazdy. Maserati GT2 Stradale nie rozczarowuje appeared first on...
Pewien pracownik włoskiej fabryki koncernu Stellantis opisał to co poczuł, gdy otrzymał od firmy ofertę na zakup luksusowego Maserati na specjalnych warunkach. Porównał to do słynnej wypowiedzi Marii Antoniny na wiadomość o pozbawionych chleba, buntu...
Włoski producent luksusowych samochodów, Maserati, oficjalnie potwierdził, że na ulicach nie zobaczymy w pełni elektrycznej wersji modelu MC20. Firma, będąca częścią grupy Stellantis, przechodzi obecnie gruntowną transformację. Chociaż Maserati od la...
Maserati, podobnie jak cały koncern Stellantis, nie ma ostatnio dobrego okresu. W pierwszym półroczu 2024 r. sprzedano o połowę mniej samochodów niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Przedstawicielka grupy została zapytana, czy w związku z tym ro...
Wewntrzne analizy Stellantis wskazują na konieczność pozbycia się części marek, które generują zbyt małe przychody w stosunku do oczekiwanych rezultatów. Z posiadanych 15 marek koncern może pozbyć się nie tylko Maserati, ale też Alfa Romeo, Lancii a...