Czy lepiej eksportować, niż handlować jabłkami z marketem? Taki wniosek można dziś wyciągnąć. Działania kilku firm znacząco wpływają na cały krajowy rynek. Artykuł Na eksporcie można jeszcze zarobić. Handel z marketem to wegetacja pochodzi z serwisu Sad24.pl.
– Polska powinna budować markę opartą na bezpieczeństwie, zrównoważonym rozwoju i wysokiej technologii, a nie na taniej sile roboczej – mówi Roman Kubiak, prezes zarządu, Pfeifer&Langen Polska.
— Mogę humorystycznie powiedzieć, że kiedyś, 15-20 lat temu, funkcjonowało pejoratywne powiedzenie: „Tylko spady idą do rady”, ponieważ postrzegano je często jako ciała bez realnego wpływu. Dyplomatycznie przesuwano tam firmowych decydentów, z którym...
Grupa ZUE osiąga coraz lepszą marżę na realizowanych przez siebie kontraktach infrastrukturalnych. W 2024 r. wynosiła ona 4,1 proc., a w pierwszym półroczu już 6,7 proc. Skąd ten wzrost?
Stopa bezrobocia wśród młodych w grupie wiekowej 18-25 lat rośnie najszybciej w całej Unii Europejskiej. Rynek pracy stawia również coraz wyższe wymagania już na starcie. Odpowiedzią na taką sytuację może być freelancing - wynika z raportu przygotowa...
Eksperci z Instytutu Badań Rynku Turystycznego Traveldata, analizujący ceny w biurach podróży, oszacowali, ile można zaoszczędzić na wczesnej rezerwacji przyszłorocznych wakacji. Ich wyceny pokazują skalę - od prawie 100 do ponad 1200 złotych. Wszyst...