Włoska marka Moncler zaprezentowała właśnie swoją nową kampanię „Warmer Together”, w której zaproszeni goście – Al Pacino i Robert de Niro, „opowiadają” przy pomocy ubrań historie o przyjaźni, życzliwości i cieple, które, jak przekazuje marka, znajduje się przede wszystkim wewnątrz.
źródło: https://www.well.pl/styl/135/slynni_kumple_z_hollywood_w_nowej_kampanii_moncler_cieplo_to_cos_co_czujemy_od_srodka,21238.html
dodano: 2025-10-16 13:31:04
Inne znaleziska:
Miley Cyrus twarzą nowej kampanii zapachowej Gucci Flora
fashionbiznes.pl
Gucci ponownie zaskakuje, wprowadzając na rynek nową odsłonę kultowego zapachu – Flora Gorgeous Gardenia Eau de Parfum Intense. Twarzą kampanii została jedna z najodważniejszych i najbardziej wpływowych artystek naszych czasów, Miley Cyrus, która ide...
fashionbiznes.pl, 2025-08-18 14:41:05
2025-08-18 14:41:05
Firma Eli Lilly i Julianne Moore promują zdrowie mózgu w nowej kampanii „Brain Health Matters”
alertmedyczny.pl
Julianne Moore i Eli Lilly ruszają z kampanią „Brain Health Matters”, promując wczesną profilaktykę choroby Alzheimera. Artykuł Firma Eli Lilly i Julianne Moore promują zdrowie mózgu w nowej kampanii „Brain Health Matters” pochodzi z serwisu Alert Me...
alertmedyczny.pl, 2025-09-14 10:39:10
2025-09-14 10:39:10
Chrysler Pacifica zabiera na przejażdżkę Snoopy’ego i ekipę Fistaszków w nowej kampanii marketingowej
francuskie.pl
Marka Chrysler nawiązała współpracę z Fistaszkami w nowej kampanii marketingowej modelu Pacifica. Premiera w kanałach społecznościowych marki Chrysler, w serii filmów składających się z kilku odcinków, pozwoli Snoopy’emu, Charliemu Brownowi, Lu...
francuskie.pl, 2025-09-15 19:59:11
2025-09-15 19:59:11
Garnitury? Jakie garnitury. W nowej kampanii Louis Vuitton rządzą merdające ogony i mokre noski
well.pl
W nowej kampanii Louis Vuitton nikt nie patrzy na garnitury, bo całą uwagę kradną psy. Pharrell Williams zamienił psie wybiegi na królewskie ogrody, a Jude Bellingham i Callum Turner udowadniają, że elegancja najlepiej wygląda w towarzystwie merdając...
well.pl, 2025-10-31 18:05:15
2025-10-31 18:05:15
Nowy Fiat Toro „przekracza wszelkie granice” w nowej kampanii reklamowej
francuskie.pl
Fiat opublikował nowy film promocyjny pod tytułem „Prompt”, który ma za zadanie promować nowy model Toro. Reklama, która powstała z wykorzystaniem obrazów generowanych przez sztuczną inteligencję pokazuje, jak pick-up przekracza granice i przedostaje...
francuskie.pl, 2025-11-04 10:44:23
2025-11-04 10:44:23
Nowy ambasador marki GAC. Vito Bambino i Hyptec HT w centrum nowej kampanii
noizz.pl
GAC to wschodząca marka na polskim rynku, łącząca zaawansowaną technologię z przystępnością i dbałością o detal.
noizz.pl, 2025-11-20 18:31:06
2025-11-20 18:31:06
Ile trwa lot do Nowej Zelandii? Jak długo leci się samolotem do Nowej Zelandii?
planetescape.pl
Lot do Nowej Zelandii to początek przygody, która zaczyna się jeszcze zanim zdążycie opuścić Europę. To nie jest zwykły wyjazd — to podróż, którą planujecie z emocjami i ekscytacją. Gdzieś tam, po drugiej stronie globu, czeka kraj, który nie przypomi...
planetescape.pl, 2025-07-18 14:21:03
2025-07-18 14:21:03
Huawei Watch D2 doczekał się nowej wersji i nauczył nowej sztuczki, ale nie musisz go wymieniać
spidersweb.pl
Huawei Watch D2 doczekał się nowej wersji i nauczył nowej sztuczki, ale nie musisz go wymieniać
spidersweb.pl, 2025-09-01 10:31:08
2025-09-01 10:31:08
Pałac Potockich w Paryżu w nowej odsłonie. Słynna rezydencja w nowej roli
rp.pl
Pałac Potockich w centrum Paryża przechodzi gruntowną renowację. Po remoncie wnętrza pałacu, niegdyś jednej z najbardziej okazałych rezydencji w stolicy Francji, będą mieścić przestrzenie biurowe.
rp.pl, 2025-10-17 05:03:05
2025-10-17 05:03:05
Bober ku...! Bobry rozgoszczą się w Castor Woods, czyli głównej lokacji w Dying Light: The Beast. Gwiazdą kampanii został Bober!
gram.pl
Studio Techland postanowiło urozmaicić główną lokację w Dying Light: The Beast dodając do niej bobry oraz promować ją z pomocą niepowtarzalnego Bobera, który będzie gwiazdą kampanii.
gram.pl, 2025-07-18 16:06:04
2025-07-18 16:06:04