Włoska marka Moncler zaprezentowała właśnie swoją nową kampanię „Warmer Together”, w której zaproszeni goście – Al Pacino i Robert de Niro, „opowiadają” przy pomocy ubrań historie o przyjaźni, życzliwości i cieple, które, jak przekazuje marka, znajduje się przede wszystkim wewnątrz.
Gucci ponownie zaskakuje, wprowadzając na rynek nową odsłonę kultowego zapachu – Flora Gorgeous Gardenia Eau de Parfum Intense. Twarzą kampanii została jedna z najodważniejszych i najbardziej wpływowych artystek naszych czasów, Miley Cyrus, która ide...
Julianne Moore i Eli Lilly ruszają z kampanią „Brain Health Matters”, promując wczesną profilaktykę choroby Alzheimera. Artykuł Firma Eli Lilly i Julianne Moore promują zdrowie mózgu w nowej kampanii „Brain Health Matters” pochodzi z serwisu Alert Me...
Marka Chrysler nawiązała współpracę z Fistaszkami w nowej kampanii marketingowej modelu Pacifica. Premiera w kanałach społecznościowych marki Chrysler, w serii filmów składających się z kilku odcinków, pozwoli Snoopy’emu, Charliemu Brownowi, Lu...
W nowej kampanii Louis Vuitton nikt nie patrzy na garnitury, bo całą uwagę kradną psy. Pharrell Williams zamienił psie wybiegi na królewskie ogrody, a Jude Bellingham i Callum Turner udowadniają, że elegancja najlepiej wygląda w towarzystwie merdając...
Fiat opublikował nowy film promocyjny pod tytułem „Prompt”, który ma za zadanie promować nowy model Toro. Reklama, która powstała z wykorzystaniem obrazów generowanych przez sztuczną inteligencję pokazuje, jak pick-up przekracza granice i przedostaje...
Lot do Nowej Zelandii to początek przygody, która zaczyna się jeszcze zanim zdążycie opuścić Europę. To nie jest zwykły wyjazd — to podróż, którą planujecie z emocjami i ekscytacją. Gdzieś tam, po drugiej stronie globu, czeka kraj, który nie przypomi...
Pałac Potockich w centrum Paryża przechodzi gruntowną renowację. Po remoncie wnętrza pałacu, niegdyś jednej z najbardziej okazałych rezydencji w stolicy Francji, będą mieścić przestrzenie biurowe.
Studio Techland postanowiło urozmaicić główną lokację w Dying Light: The Beast dodając do niej bobry oraz promować ją z pomocą niepowtarzalnego Bobera, który będzie gwiazdą kampanii.