Firmy z ChRL coraz odważniej radzą sobie na rynku dóbr luksusowych. Dowodem może być sukces chińskiej marki Bosideng, która rzuciła wyzwanie zachodnim potęgom.
Louis Vuitton w centrum sprawy o pranie brudnych pieniędzy. Luksusowa marka znalazła się oficjalnie pod lupą holenderskiej prokuratury, a działania pracowników w butikach LV – lub ich brak – mogą mie...
Francuski koncern LVMH rozważa sprzedaż marki Marc Jacobs - donosi PYMNTS.com. Wartość transakcji może sięgnąć 1 mld dolarów. To kolejny krok w reorganizacji portfela marek, w czasie gdy grupa notuje spadki wyników i mierzy się z wyzwaniami rynku.
Na parterze warszawskiego Domu Mody Klif zadebiutował butik Dorothee Schumacher. Otwarcie nastąpiło w drugim tygodniu września i wpisuje się w strategię rozwoju oferty premium w tym obiekcie. Klif zapowiada kolejne otwarcia jeszcze w tym roku.
Chery Tiggo 8 PHEV to najwyżej pozycjonowany model, z jakim marka zadebiutowała na polskim rynku. Mamy tu klasyczny przykład chińskiej motoryzacji – bardzo dobre wyposażenie w co najmniej rozsądnej cenie i wiele szumnych zapowiedzi. Tyle tylko,...
Na chińskim rynku zadebiutowała właśnie trzecia generacja Nio ES8 - pierwszego masowo produkowanego samochodu marki. Szef firmy - William Li - przyznał, że model ma dla producenta strategiczne znaczenie, bo - tu cytat - firma "walczy o przetrwanie"....
Xiaomi zamierza wprowadzić swój pierwszy elektryczny pojazd na rynek europejski do 2027 roku, konkurując z Teslą i BYD. Firma zyskuje na popularności w zaskakującym tempie.
Sprzedaż samochodów marki Tesla w Europie zaliczyła potężny spadek. W tym czasie chiński koncern BYD odnotował potężny wzrost i przebił europejskie firmy.
Chińska platforma zakupowa Shein nie zwalnia tempa i umacnia swoją pozycję w Europie. W ciągu zaledwie sześciu miesięcy przyciągnęła ponad 15 milionów nowych użytkowników, osiągając średnio 145,7 mln klientów miesięcznie. Gigant fast fashion skuteczn...
Ten Volkswagen jest dziwny. Bo choć nie trafia do Europy, w Ukrainie sprzedaje się jak ciepłe bułeczki. Bo choć ma logo niemieckiej marki, naprawdę kosztuje grosze. Jak to w ogóle jest możliwe?
Model biznesowy BYD BYD Auto to chińska grupa motoryzacyjna, która umacnia swoją pozycję na globalnym rynku, stając się już szóstym co do wielkości koncernem na świecie w 2024 roku, wyprzedzając tym samym takich potentatów jak Ford, Honda i Nissan (w...