Woda Ustronianka w butelce 3,001 l, która pojawiła się w Kauflandzie tuż po wprowadzeniu systemu kaucyjnego, wzbudziła kontrowersje. Sieć wycofała już produkt i wydała komunikat, w którym tłumaczy się z błędu.
Sieć Kaufland poinformowała o pilnym wycofaniu jednego z produktów dostępnych w sprzedaży od maja tego roku. Powodem jest ryzyko, że jego użytkowanie może prowadzić do poważnych uszkodzeń zdrowia. Klienci mogą zwrócić towar w każdym sklepie, również...
Pomimo deklaracji producenta, produkt sprzedawany w ostatnim czasie przez Kaufland nie spełniał konkretnych wymagań. Jego użytkowanie może zakończyć się uszkodzeniem oczu, przez co Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zadziałał na rzecz jego wycof...
Kaufland poinformował o natychmiastowym wycofaniu jednego z produktów dostępnych w swoich sklepach. Dalsze używanie może stanowić poważne zagrożenie dla zdrowia, istnieje nawet ryzyko uszkodzenia wzroku. Sieć apeluje do wszystkich klientów, którzy za...
Kaufland pilnie wycofuje z obrotu jeden ze swoich produktów, który stanowi poważne zagrożenie dla zdrowia, a w szczególności dla wzroku. Sieć handlowa apeluje do wszystkich klientów, którzy zakupili wadliwe urządzenie, o natychmiastowe zaprzestanie j...
Nie takiej sytuacji spodziewali się klienci popularnej sieci. Czasem zdarza się, że sklepy muszą wycofać ze sprzedaży swoje produkty — ze względów bezpieczeństwa, prawa lub błędu w ofercie. Tym razem zrobił to Kaufland, a cała sprawa zaskoczyła wszys...
Sieć wycofuje produkt! Firma Kaufland wraz z producentem OWIM GmbH & Co. KG przeprasza klientów objętych wycofaniem za zaistniałe utrudnienia. Kaufland w porozumieniu z firmą OWIM GmbH & Co. KG dla zapewnienia ochrony konsumentom przeprowadza wycofan...
Niemiecka sieć Kaufland właśnie postawiła kolejny krok w ramach swojej ekspansji, uruchamiając marketplace we Francji. Kraj ten stał się szóstym rynkiem, na którym dostępne są usługi niemieckiego giganta. To ważny moment nie tylko dla samej firmy, al...
Kaufland startuje z kolejną odsłoną kampanii „Kaufland jest FRESZ”. Tym razem marka w humorystyczny sposób odpowiada na pytanie „Dlaczego właściwie Kaufland jest fresz?”, podkreślając konkretne korzyści, jakie na co dzień czekają na klientów w działa...