Jak skutecznie zadbać o skórę głowy, ilu kosmetyków do tego potrzeba i jak reagować, gdy włosów robi się mniej – podpowiada Joanna Skrzypczak, kosmetolożka i trycholożka
Smartfony z rodziny Google Pixel 10 wkrótce trafią do pierwszych użytkowników. Czeka ich jednak niespodzianka i to niekoniecznie miła. Producent postanowił bowiem wprowadzić obowiązkowy mechanizm Battery Health Assistance, zarządzający zdrowiem bater...
Julianne Moore i Eli Lilly ruszają z kampanią „Brain Health Matters”, promując wczesną profilaktykę choroby Alzheimera. Artykuł Firma Eli Lilly i Julianne Moore promują zdrowie mózgu w nowej kampanii „Brain Health Matters” pochodzi z serwisu Alert Me...
Medycyna wkracza w erę przełomowych innowacji. Kongres Future Health, który odbędzie się 1 października 2025 roku w Warszawie, stworzy przestrzeń do rozmów o roli sztucznej inteligencji, nowych trendach diagnostycznych i edukacji medycznej. Kongres z...
540 mln dol. przychodów netto w 2024 r., ponad 2 mld dol. szacowanej wartości, 8,3 mln obserwujących na Instagramie i 4,6 mln fanów na TikToku. Do tego liczne nagrody branżowe. Liczby mówią same za siebie: Selena Gomez osiągnęła niekwestionowany sukc...
Podczas gdy globalny rynek beauty przechodzi burzliwe zmiany, hiszpańska grupa Puig udowadnia, że da się utrzymać stabilność, a nawet osiągać sukces. Ich przemyślana strategia i wzrost sprzedaży to lekcja, którą luksusowe marki powinny szybko odrobić...
W ostatnich latach kolagen stał się jednym z najpopularniejszych suplementów wśród kobiet. Pomaga on nawilżyć i uelastycznić skórę, zredukować drobne zmarszczki, wzmocnić paznokcie i włosy. Z tego powodu nie mogło go zabraknąć w Kerabione Shots od fi...
Gdy w 2021 r. Ariana Grande ogłosiła premierę swojej marki kosmetycznej, nikt nie spodziewał się, że kosmiczne cienie do powiek i holograficzne eyelinery staną się jednym z największych fenomenów branży urodowej ostatnich lat. R.E.M. Beauty to projek...
Jeszcze niedawno kojarzyła się głównie z kremową pianką w latte i minimalistycznym kubkiem na Instagramie. Dziś matcha podbija kosmetyczki – i to nie tylko w Azji. Zielony proszek, od wieków ceniony w Japonii, staje się nowym bohaterem pielęgnacji wł...
Pieluszki bez toksyn i seria pozwów, które niemal pogrzebały to, co miało być imperium przejrzystości — to historia Honest Beauty w skrócie. Marka Jessiki Alby powstała z autentycznego problemu młodej matki, która szukała bezpiecznych produktów dla s...