Gry wideo już dawno przestały być tylko sposobem na relaks po pracy czy chwilę odpoczynku w weekend. Tegoroczny raport HP Inc Polska "Różne twarze polskiego gracza 2025. Enter the Game, Enter the Business" pokazuje, że dla wielu Polaków granie stało się narzędziem rozwoju zawodowego, sposobem na zdo...
Współczesny biznes wymaga elastycznych i efektywnych rozwiązań logistycznych. Coraz większe znaczenie mają mobilne i modułowe przestrzenie, które można łatwo dostosować do zmieniających się potrzeb. Kontenery magazynowe to jedno z takich rozwiązań. J...
Kiedyś sztuczna inteligencja była tematem na konferencje. Dziś jest tematem rozmów o wynikach kwartalnych. Zeszła z futurystycznych prezentacji prosto do…
Od 14 lat konkurs 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie jest pretekstem do rozmów z ludźmi, którzy zmieniają polski rynek. W najnowszym odcinku programu gościnią była Marta Życińska — prezeska Mastercard Polska. O swoim przejściu od marketingu do zar...
Zak Marks ma zagrażające życiu alergie, ale często zapominał zabrać ze sobą strzykawki z adrenaliną. Na studiach zaprojektował prototyp zestawu ratunkowego, który rozwiązywał ten problem. Dziś prowadzi Kitt Medical — start-up, którego tzw. przychody...
Polskie Linie Lotnicze LOT zaktualizowały swoją deklarację standardów przetargowych, potwierdzając tym samym zaangażowanie w budowanie przejrzystych, etycznych i zrównoważonych relacji biznesowych. Narodowy przewoźnik pierwszy tego typu dokument...
“Szkol ludzi tak, by mogli odejść. Traktuj ich tak, by nie chcieli” — czyli najdroższa lekcja o ludziach w biznesie. Ten cytat słyszałem wiele razy. Richard Branson powiedział coś, co w teorii brzmi pięknie, a w praktyce jest trudne, kosztowne i częs...
Dlaczego Harley-Davidson jest najczęściej polecaną marką na świecie? Nie dlatego, że sprzedaje motocykle, ale dlatego, że zbudował społeczność. O tym, jak polscy przedsiębiorcy potrafią robić to samo i dlaczego Customer Experience może być ich najwię...