Hi Hania zdobyła rozpoznawalność jako członkini GenZie i podopieczna Friza, który pomógł jej dorobić się kokosów. Influencerka poruszyła temat swoich zarobków, przyznając, że powinny być mniejsze. 26-latka, która co miesiąc może liczyć na sumy rzędu nawet setek tysięcy złotych, przyznała, że nie ma...
Aneta Żuchowska, uczestniczka "Ślubu od pierwszego wejrzenia", opowiedziała fanom o trudnych chwilach, jakie przeżyła z córką. Mała Hania ponownie trafiła do szpitala, a mama nie ukrywa, że towarzyszył jej ogromny strach.
Sandra Kubicka otworzyła niedawno swój lokal, w którym serwuje matchę. Os kilku tygodni w sieci można znaleźć sporo krytyki napojów, sprzedawanych przez celebrytkę. Kubicka właśnie udostępniła filmik influencerów, którzy plują jej matchą.
Msza na Instagramie czy kazanie do kamery? Katoliccy influencerzy redefiniują to, jak przedstawiana jest wiara we współczesnym świecie – czasem w sutannie, czasem w dżinsach, zawsze z tysiącami widzów. Postanowiliśmy przyjrzeć się, kim są duchowni i...
Dekadę temu influencerzy w Polsce stanowili jeszcze niewielką, choć wyraźnie rozpoznawalną grupę. Ich działalność kojarzyła się raczej z zabawnymi filmikami na YouTubie niż z biznesem a zarabianie w sieci oznaczało najczęściej barter lub symboliczne...
To jest temat. Influencerzy. Od pucybuta do milionera Kim są influencerzy? Jak przechodzą od lajków i zasięgów w banalnej często tematyce, do najbardziej realnych biznesów? Jakie znaczenie ma autentyczność? Czy […]
W momencie, gdy wielu konkurentów walczy o przetrwanie, Condé Nast sprawia, że linki afiliacyjne odchodzą w zapomnienie. Właściciel „Vogue’a” ogłasza uruchomienie Vette – platformy, która przenosi zakupy prosto w ręce influencerów. Czy to począ...
Ruszyła kampania „Oh boy! Let’s talk about tests!”, w której influencerzy pokazują, jak łatwo i szybko można zrobić test na HIV. Akcja Fundacji Edukacji Społecznej ma przełamywać tabu, uświadamiać, że HIV może dotyczyć każdego, a także zachęcać do re...
Wczoraj polecali luksusy, a dziś influencerzy namawiają na oszczędzanie. Dr Aidan Moir z University of Windsor przestrzega, że to nie etyka nimi kieruje. To po prostu marketing idealnie dopasowany do czasów kryzysu.
W Hali Stulecia we Wrocławiu odbył się finał kampanii "HejTY reaguj". W wydarzeniu, oprócz kilku tysięcy uczniów udział wzięli też znani influencerzy, m.in. Rezigiusz, czy Daniel Ostaszewski, znany w social mediach jako "Megaostry". Zobaczcie zdjęcia...