Rok 2025 przyniesie dalsze zmiany w obszarze CX, a kluczowe trendy, takie jak personalizacja, strategiczne zarządzanie kanałami i etyczna AI, pozwolą firmom lepiej dostosować się do oczekiwań klientów. Organizacje, które skutecznie wdrożą te strategie, zyskają przewagę konkurencyjną i poprawią zarów...
We wtorek (18 lutego) gościem redaktora naczelnego Krzysztofa Szczepanika w studiu Olsztyn.com.pl był Daniel Pliński - trener Indykpolu AZS Olsztyn, utytułowany siatkarz i reprezentant Polski. Opowiedział nam m.in. o wyzwaniach i celach olsztyńskiego...
Agata Duda zazwyczaj pojawia się w miejscach publicznych w bardzo eleganckich ubraniach. Są one konsultowane ze stylistką, która ostatnio zdradziła kilka zasad wyglądu pierwszej damy.
Nowa kampania LOEWE z udziałem Daniela Craiga to prawdziwy majstersztyk i kolejny dowód na to, że marka nie boi się eksperymentować i przekraczać granic. Kolekcja inspirowana pracami Richarda Hawkinsa, minimalistyczne zdjęcia i odważna metamorfoza Cr...
Maleje liczba interwencji w miejscu funkcjonowania strefy buforowej z Białorusią. - Jest bezpiecznie, Podlasie jest bezpieczne - mówił rzecznik MSWiA Jacek Dobrzyński. Zwrócił jednak uwagę, że służby obserwują w tym miejscu nowy trend - coraz więcej...
Polski e-commerce rozwija się dynamicznie, w czym w znaczący sposób wspierają go nowe technologie. Czy krajowe firmy retail zamierzają nadal inwestować w rozwój IT? Jak będzie wyglądała przyszłość technologii w tej branży? Czy będzie ona związana z G...
Koniec lata i początek września to dla rodziców i uczniów czas intensywnych przygotowań do nowego roku szkolnego. Poszukiwania nie kończą się na podręcznikach – coraz większą uwagę zwracamy na nowoczesne narzędzia wspierające edukację. Jak obecnie wy...
Sprzedaż detaliczna na globalnym rynku kosmetycznym osiągnęła w 2023 roku wartość 446 mld dol., co oznacza wzrost o 10 proc. w porównaniu z 2022 rokiem. Branża obejmująca perfumy, produkty do makijażu, pielęgnacji skóry i włosów przekroczyła oczekiwa...