Dzieci dziś uczą się o świecie od ludzi, którym popularność przyniosły skandale, łamanie zasad i używki. To, że ich wzorami stają się patocelebryci, to jedno. Jeszcze gorsze jest to, że sami im te wzorce podsuwamy. Lubię patrzeć, jak ludzie zmieniają się na lepsze. Na przykład kolega z dzieciństwa,...
Ministerstwo Edukacji Narodowej odcina się od decyzji o zaangażowaniu znanego z programu „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy” Damiana „Stiflera” Zduńczyka do kampanii społecznej, która otrzymała wsparcie finansowe z resortu. Minister Barbara Nowacka ośw...
Stifler wywołał kontrowersje poprzez swój udział w kampanii społecznej przeciwko cyberprzemocy. Wiele osób uważa, że jego poprzednia działalność medialna jest niekorzystna dla wydźwięku akcji. Ministerstwo Edukacji Narodowej zabrało głos.
Gucci ponownie zaskakuje, wprowadzając na rynek nową odsłonę kultowego zapachu – Flora Gorgeous Gardenia Eau de Parfum Intense. Twarzą kampanii została jedna z najodważniejszych i najbardziej wpływowych artystek naszych czasów, Miley Cyrus, która ide...
Gisele Bündchen została gwiazdą nowej kampanii Elisabetta Franchi na sezon jesień–zima 2025. To hołd dla prawdziwego, ponadczasowego piękna – pełnego siły, elegancji i autentyczności. Za obiektywem stanął artystyczny duet Luigi & Iango, a tłem sesji...
Boski John Malkovich, ikona kina i mistrz wyrafinowanej ironii, został nową twarzą kampanii Loafer Bag marki JW Anderson. Aktor wnosi do świata mody charakter, stając się narratorem nowego rozdziału marki. Jonathan Anderson jak zwykle trafia w punkt.
Prezydent odmówił powołania 46 sędziów; audyt antykorupcyjny w Ukrainie; PE uchylił immunitet Grzegorzowi Braunowi; ETPC o aborcji w Polsce; Stifler twarzą kampanii o cyberprzemocy.
Rzeszów News Podkarpacka Policja opublikowała w mediach społecznościowych kampanię edukacyjną skierowaną do dzieci, której celem jest poprawa bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Treść spotów wywołała kontrowersje. Jak alarmują eksperci, policja wprowadz...
Co prawda do świąt jeszcze trochę czasu, ale już pojawiają się pierwsze świąteczne reklamy. W jednej z nich zobaczymy piłkarza Jakuba Rzeźniczaka (39 l.) i jego żonę Pauliną. W zmysłowej reklamie zachęcają do zakupu kalendarza adwentowego dla dorosły...
Hasła kampanii „sieci na dzieci” i „stop cyberprzemocy” są sformułowane negatywnie. Nie pokazują właściwego wzorca, a tylko pokazują, czego ma nie być. Budują w młodych ludziach obraz świata zdominowanego przez zagrożenia („sieci na dzieci”), przemoc...