Jeszcze dekadę temu najprostszą drogą do obniżenia kosztów obsługi klienta było przeniesienie infolinii do tańszej lokalizacji. Dziś kluczową dźwignią staje się automatyzacja oparta na AI. Globalny rynek rozwiązań „call-center AI” wyceniono w 2024 r. na około 2,1 mld USD i prognozuje się wzrost rzęd...
W branży obsługi klienta nie brakuje wskaźników, którymi mierzy się skuteczność, jakość i wydajność. Jednym z najbardziej oczywistych, a zarazem najbardziej ignorowanych, jest FCR – First Contact Resolution, czyli rozwiązanie sprawy przy pierwszym ko...
Chcesz w jeszcze większym zakresie poprawić obsługę Twoich klientów i szybko zoptymalizować koszty operacyjne swojej działalności? Jeśli tak, śmiało postaw na Simply Contact, czyli firmę, która jest doskonałym partnerem w outsourcingu, działającym na...
Popularna platforma komunikacyjna WhatsApp ogłosiła, że dobiegają końca prace nad nową jej funkcją. Aplikacja skorzysta ze sztucznej inteligencji oraz wybranych przez użytkownika zdjęć. W jakim celu?
Do bota sztucznej inteligencji w WhatsApp z czasem mają dotrzeć nowe funkcje. Meta AI opisze udostępnione zdjęcie i je edytuje.Przeczytaj pełny artykuł tutaj: Sztuczna inteligencja w WhatsApp będzie pomagać w edycji zdjęć
Gdy jedni obawiają się o utratę pracy za sprawą sztucznej inteligencji, tożsamość i praca innych są z jej użyciem fałszowane. Popularyzacja dużych modeli językowych właśnie poskutkowała narodzinami nowego zagrożenia - fikcyjnym przywracaniem z martwy...
WeNet, firma specjalizująca się w marketingu internetowym dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), zredukowała swoją siłę roboczą o około 500 osób, dzięki wykorzystaniu technologii sztucznej inteligencji (AI). Jak donosi "Puls Biznesu", firma zan...
Specjaliści Microsoftu opracowali sztuczną inteligencję, która zajmuje się generowaniem mowy. Osiągnęła ludzki poziom komunikacji i rozpoznawania języka naturalnego. Firma mówi wprost: mamy to, ale nie udostępnimy publicznie, bo jest zbyt niebezpiecz...
Microsoft twierdzi, że stworzył tak dobrą sztuczną inteligencję, że nieetyczne byłoby jej publiczne udostępnienie. Nazywa się Vall-E 2.Przeczytaj pełny artykuł tutaj: Microsoft przekroczył granicę. Jego sztuczna inteligencja jest za dobra