Pewien sprzedawca marki Fiat podzielił się wspomnieniami ze swojej pracy. Mimo, iż dawał z siebie wszystko, nie sprzedawał absolutnie nic. Pewnego razu postanowił jednak zmienić podejście. „Kiedy miałem dziewiętnaście lat i zaczynałem pracę jako sprzedawca w salonie FIAT, byłem jak świeżo rozpakowan...
Hyundai znów to zrobił. Po bardzo udanym Ioniqu 5 N, Koreańczycy poszli za ciosem i dołożyli kolejną cegiełkę do świata sportowych elektryków. Nie myślcie jednak, że po prostu przełożyli wnętrzności do innego nadwozia. Ioniq 6 N został nie tylko udos...
Moją uwagę przykuł Tesgas, spółka mała i przynosząca straty. Podobnie jak kiedyś Atrem, na którym bardzo dobrze zarobiłem. W sektorze infrastruktury gazowej na horyzoncie widać nowe, duże zamówienia. Warto na tym skorzystać. Ale czy już teraz? Będę p...
Fiat 600 Hybrid w cenie poniżej 90 tysięcy złotych to nie przelewki. To strategiczny ruch, który ma wstrząsnąć segmentem B-SUV i mocno namieszać w cennikach rywali. Kiedy ostatnio widzieliście nową, stylową hybrydę z automatyczną skrzynią biegów w ce...
Spowiedź: ukryty skarb Kościoła Współczesny człowiek, mówiąc o wolności, często ma na myśli brak granic i pełną swobodę w podejmowaniu decyzji. Tymczasem prawdziwa wolność nie polega na robieniu tego, co się tylko podoba, lecz na zdolności do czynien...
W dzisiejszym odcinku "O serialach" Piotr Markiewicz gości w studio krytyczkę filmową Katarzynę Czajkę-Kominiarczuk, z którą porozmawia m.in. o świeżej propozycji Netlfiksa, czyli "aka Charlie Sheen". Czy serial okaże się opowieścią bez filtra, a moż...
Martin Scorsese, mistrz amerykańskiego kina i wieczny outsider, w serialu Rebeki Miller opowiada o swoim życiu, a inni twórcy – od Spielberga po Ariego Astera – rozpracowują jego legendarne filmy.
Nowy spektakl Teatru im. Jaracza w Olsztynie z bezwzględną szczerością i intensywnością mierzy się z kluczowym dylematem współczesnej młodzieży: poczuciem tożsamości w świecie zdominowanym przez media społecznościowe i technologię.
W ramach odliczania do 50-lecia w Brazylii w 2026 roku, marka zapowiada pięć zupełnie nowych produktów, które zostaną wprowadzone na rynek do 2030 roku. Premiery te są częścią strategii wcześniej ogłoszonej przez Stellantis, obejmującej 40 nowych pro...