Emisje w Szwecji wzrosły o 7% – najwięcej od 2010 roku. Opozycja oskarża rząd o zniszczenie polityki klimatycznej. The post Największy wzrost emisji w Szwecji od 2010 roku. Opozycja: „Rząd niszczy politykę klimatyczną” appeared first on Skandynawiainfo.
Viking Line zapowiada w pełni elektryczny prom Helios na trasie Helsinki–Tallin. 2000 pasażerów, zero emisji i dofinansowanie z UE. The post Viking Line planuje największy na świecie prom elektryczny. Bez emisji i z miejscem dla 2000 pasażerów appear...
Przemysł motoryzacyjny w Europie stoi przed niezwykle trudnym zadaniem, które będzie miało ogromny wpływ na przyszłość całej branży. Europejscy producenci samochodów muszą dostosować się do nowych, surowych norm dotyczących emisji dwutlenku węgla (CO...
W czwartek Forum Odbiorców Energii Elektrycznej i Gazu przedstawiło raport pt. „Ocena wpływu wdrożenia celu 90 proc. redukcji emisji CO2 w gospodarce unijnej do 2040 r. oraz regulacji pakietu „Gotowi na wszystko 55” (Fit 55) na polski przemysł&...
Emisje gazów cieplarnianych w Szwecji wzrosły o 7% – to największy skok od 2010 r. Eksperci wskazują na spadek udziału biopaliw i wzrost zużycia paliw kopalnych. The post Emisje gazów cieplarnianych w Szwecji znacznie wzrosły. Największy skok od 2010...
Częstość występowania choroby Alzheimera różni się w Polsce w zależności od miejsca zamieszkania. Najwyższe wartości współczynnika zachorowalności obserwujemy w przypadku miast do 10 tys. mieszkańców. Zmniejszają się one wraz ze wzrostem wielkości mi...
W piłkarskich mistrzostwach Europy 2024 nadchodzi emocjonujący mecz w fazie pucharowej. Portugalia zmierzy się z Francją na stadionie Waldstadion we Frankfurcie.
Na temat nowych norm emisji CO2, które wejdą w życie od przyszłego roku, oraz na temat konsekwencji jakie będą miały dla rynku motoryzacyjnego, pisaliśmy dwa miesiące temu. Dziś przewidywania, jakie wtedy snuliśmy zaczynają się urzeczywistniać.
Instytut WiseEuropa dokonał analizy planu Międzynarodowej Agencji Energicznej dotyczącego zmniejszenia zużycia ropy naftowej na świecie. Projekt zakłada wdrożenie 10 działań, które miałyby przyczynić się do dekarbonizacji energetycznej sektora transp...
W 2025 r. w Europie zaczną obowiązywać nowe normy emisji spalin. Producenci muszą się w nie wpisać, a to wymaga modyfikacji pojazdów. Za modyfikację zapłacą oczywiście kierowcy. Ile konkretnie? Stellantis mówi o kwocie 2 tys. euro na samochód.