Lojalność klientów od lat uchodzi za jeden z fundamentów stabilnego wzrostu w handlu. Najnowsze dane pokazują jednak, że powtarzalne zakupy internetowe coraz rzadziej oznaczają prawdziwe przywiązanie do marki. Czym dziś jest lojalność w polskim e-commerce i dlaczego niektóre branże powinny zachować...
Technologia i infrastruktura to część naszego działania. Staramy się też wspierać dobrostan psychiczny młodych ludzi – mówi Agnieszka Świerszcz, prezeska zarządu DHL eCommerce Polska.
Globalna sprzedaż IKEA spadła drugi rok z rzędu, ale szwedzki gigant meblowy pozostaje wierny strategii obniżania cen. Firma chce w ten sposób przyciągnąć klientów zmagających się z trudną sytuacją finansową i wzmocnić swoją pozycję na coraz bardziej...
Nie tylko władza, ale także posady były najprawdopodobniej tematem rekonstrukcji rządu Donalda Tuska. Zdaniem dziennikarzy Onetu szef rządu nie bez przyczyny oddał w ręce Polskiego Stronnictwa Ludowego „eldorado posad”, czyli utworzone w ramach rekon...
Pokolenie Z, obejmujące dziś osoby urodzone mniej więcej między 1997 a 2012 rokiem, to grupa konsumentów, która rośnie w siłę i wywiera coraz większy wpływ na rynek. To pokolenie ukształtowane przez technologię, media społecznościowe oraz rosnącą świ...
Zaufanie kobiet do platform finansowych pozostaje jednym z największych wyzwań współczesnych usług cyfrowych. Badanie przeprowadzone przez UCE Research na zlecenie Raisin pokazuje, że tylko 39,6% Polek deklaruje zaufanie do platform finansowych onlin...
Jeszcze kilka lat temu azjatycka maszyna rolnicza była dla wielu rolników tematem do żartów, a nie do poważnych rozmów przy stole. Ot, sprzęt „na próbę”, „na chwilę” albo „jak już naprawdę nie ma wyjścia”. Dziś jednak sytuacja wygląda zupełnie inacze...
Rosnące ceny i pogarszająca się sytuacja finansowa Amerykanów odbijają się na McDonald’s. Dane pokazują znaczny spadek liczby wizyt w restauracjach sieci, a trend może się pogłębiać.